• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Ik heb vanmiddag even geprobeerd op een dap 900 raffini v2 pakket van 190,- waar toen 28,50 regenkorting afgetrokken werd. nu werkt dat inderdaad niet meer. ik heb niks gelezen van bundels alleen van aanbiedingen maar dit kost altijd 190,- dus is het geen aanbieding. had ik maar besteld.

Zal wel een foutje zijn geweest wat natuurlijk kan gebeuren maarja ik was blij met niks dus
 
ik krijg het scherm waar ik de actie code in moet vullen helemaal niet meer?? zijn er meerdere die dit probleem hebben?? want ik zou nu graag een bestelling doen met de 15% korting


bedankt,

nick
 
Hier geen problemen, kan de code invoeren en werkt als de brandweer. Vanavond wellicht maar eens een bestelling plaatsen :D
 
De code vul je in bij je winkelwagen. Dus alle producten in de winkelwagen, klik aan de rechterkant op het winkelwagenicoontje (rode rondje rechts)en onderaan staat een veld voor de code.
Vergeet niet op "voeg toe" te klikken.

winkelwagen.jpg
 
haha bedankt geen idee waar het fout is gegaan want heb wel eens vaker actie codes ingevoerd maar het werkt dus bedankt
 
Zojuist ook een bestelling gedaan.

Bedankt voor de korting in deze barre tijden :)

Zie het vandaag als tax-free shoppen, vandaag net niet de btw als korting gekregen :D
 
Jeroen86 zei:
Zie het vandaag als tax-free shoppen, vandaag net niet de btw als korting gekregen :D
Scheelt nog iets ja, dan had de korting 17,4% moeten zijn. Maar die 15% vind ik ook top hoor!
 
Ik voel een heel leuke korting aankomen als ik naar buiten kijk. Wat een hondenweer.
 
Gisteren was het 8,8mm, dus na 13.00u zal de korting 9% gaan bedragen.

Maar momenteel komt het hier met bakken uit de hemel, dus wie weet wat morgen brengt.
 
Zou mij niet verbazen dat het water wat op de schuine kanten van een regenmeter valt, met dit weer meteen weer eruit waait.

@Tim.
Doe jij nu iedere dag de korting voor de komende 24-uur hier vermelden? Of moeten we dat bekijken op de neerslagpagina en dan zelf zien wat het geworden is?

Greetz,
Aficior
 
Ik heb vanmorgen ook maar even deze kans benut... 15% is al behoorlijk... wachten op 16...17 is dan ook weer een risico. Haha, wat een zuinige Hollanders zijn we eigenlijk weer allemaal :D
 
Aficior zei:
Doe jij nu iedere dag de korting voor de komende 24-uur hier vermelden? Of moeten we dat bekijken op de neerslagpagina en dan zelf zien wat het geworden is?

Ga er niet vanuit dat ik het blijf melden, het moet ook een beetje spannend blijven toch? Mijn banner blijft wel onder mijn account staan, alleen loopt die altijd een aantal uren achter (wat ansich ook grappig is natuurlijk).
 
Leuke actie Tim :cool: . Ik zag dat mijn gisteravond bestelde pakket met een prachtige korting van 15% zojuist is verzonden.
Dus morgen weer uitkijken naar de witte bus van PostNL....