• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Krassen in plastic dashboard verwijderen

tomatito

Detailing rookie
4 aug 2019
7
2
Ik heb vervelende krassen op het plastic van mijn dashboard (zie afbeelding).

De krassen zijn oppervlakkig. Slechts bij 1 kras voel ik met mijn nagel wat weerstand.

Graag wil ik deze krassen verwijderen maar ik zoek nog naar een goede manier. Zijn daar middeltjes voor... of misschien polijsten?

Iemand een tip of advies?

krassen.png

tomatito

Detailing rookie
4 aug 2019
7
2
Bedankt voor de reacties, heel informatief met de linkjes :) . Dus dat word zeer waarschijnlijk polijsten.

Voor de koplampen heb ik een setje gekocht op Aliexpress en hiervan heb ik nog wat polijstmiddel over. Misschien dat ik het daar eerst even mee probeer. Mocht ik het helemaal verknallen dan even langs de sloop of zo.

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
5.773
190
Utrecht
Voordeel van de Powerplastic is dat het vrijwel doorzichtig is na verwerken
Als je het klokkenhuis makkelijk kunt loshalen heeft dat de voorkeur
Werkt makkelijk en je spat niets onder

tomatito

Detailing rookie
4 aug 2019
7
2
Tellerbak uithalen bij een Corolla E12 (denk ik toch aan de foto te zien) is niet zo moeilijk hoor, en werkt inderdaad veel makkelijker!
Het is inderdaad een Corolla E12. Overgenomen van mijn pa. Tellerbak uithalen is heel simpel. Aan de bovenkant (uit het zicht) zit een schroef, kwestie van losdraaien en klaar.
Voordeel van de Powerplastic is dat het vrijwel doorzichtig is na verwerken
Als je het klokkenhuis makkelijk kunt loshalen heeft dat de voorkeur
Werkt makkelijk en je spat niets onder
Dan ga ik maar voor Powerplastic. Lijkt mij een goede tip :)