Vandaag mijn Kymco Super8 onder handen genomen die ik 2 weken geleden gekocht heb.
Ding is een jaar oud en er stond maar 1200km op.
Kymco wordt gebruikt voor woon-werk verkeer.
-Gewassen met Bathe
-Kunststof ontvet met Safe Degreaser en APC
-Gepolijst met groene light polishing spot buff & Menzerna IP
-Gepolijst met zwarte finishing spot buff & Menzerna Final Finish
-Lak met Black Hole behandeld
-Gewaxed met Fuzion (2 laagjes)
-Kunststof met Trim Restorer.
Zwarte voorscherm met de hand gedaan (polishing pad & Menzerna IP & Final Finish).
Die is echt zeer gevoelig voor krasjes 8o
Ondanks dat er maar weinig te polijsten viel was het toch een aardige klus met al die hoekjes e.d.
Geen 100% correctie maar zeker goed genoeg. Het was lastig om overal goed bij te kunnen.
Voor:
Na: (bij sommige foto's zitten de dopjes nog niet in het zwarte scherm)
Die kan er weer even tegenaan ^
Ding is een jaar oud en er stond maar 1200km op.
Kymco wordt gebruikt voor woon-werk verkeer.
-Gewassen met Bathe
-Kunststof ontvet met Safe Degreaser en APC
-Gepolijst met groene light polishing spot buff & Menzerna IP
-Gepolijst met zwarte finishing spot buff & Menzerna Final Finish
-Lak met Black Hole behandeld
-Gewaxed met Fuzion (2 laagjes)
-Kunststof met Trim Restorer.
Zwarte voorscherm met de hand gedaan (polishing pad & Menzerna IP & Final Finish).
Die is echt zeer gevoelig voor krasjes 8o
Ondanks dat er maar weinig te polijsten viel was het toch een aardige klus met al die hoekjes e.d.
Geen 100% correctie maar zeker goed genoeg. Het was lastig om overal goed bij te kunnen.
Voor:
Na: (bij sommige foto's zitten de dopjes nog niet in het zwarte scherm)
Die kan er weer even tegenaan ^