• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

Ik heb ook meer gekozen voor een "makkelijke" prijs. Je hoeft je er feitelijk niet bij af te vragen: Leuke auto maar zou er nog wat vanaf gaan?
Gewoon goeie prijs gelijk erop, geen gezeur. Daar ga ik verder ook niet onder zitten.
Overigens hadden de geinteresseerden ook niks van de prijs gezegd.

@Sven: Ik vind het ook zonde geld, ANWB keuring. Maar goed, ze betalen het zelf.
Rare opmerkingen trouwens dan bij de ANWB, steenslag of gebruikssporen in het tapijt zie je zelf ook nog wel.

Interieur is inderdaad ook erg mooi. Stoelen enzo, tis allemaal niet vies of versleten.
 
ladybug zei:
@Sven: Ik vind het ook zonde geld, ANWB keuring. Maar goed, ze betalen het zelf.
Rare opmerkingen trouwens dan bij de ANWB, steenslag of gebruikssporen in het tapijt zie je zelf ook nog wel.

Tja, dat zijn mijn ervaringen tenminste. Een keer als verkoper (was een vrij aparte auto, toen kwamen ze alles aan mij vragen en stonden er uiteindelijk alleen dat soort trivialiteiten in het rapport) en één keer als koper. Was bij een dealer, en die wilde absoluut niets aan de prijs doen, maar er zat wel een gratis ANWB keuring bij. Dus ik dacht 'dan dat maar, hoef ik zelf niet onder de auto door te kruipen'. Twee maanden later bleek het subframe verrot en de remschijven flinterdun, dus dat moest allemaal vervangen. Dat hadden ze dus leuk gemist bij de ANWB. Je kunt beter zelf goed alles controleren dus als koper... :roll
 
Heb je veel aan dan, die ANWB. Nouja eerst maar eens horen of ze em willen hebben. Had nog een reactie, een Engelstalige per e-mail. Wat m'n uiteindelijke prijs was en de staat van de auto.
 
ladybug zei:
Had nog een reactie, een Engelstalige per e-mail. Wat m'n uiteindelijke prijs was en de staat van de auto.

Wel even opletten daarmee hè? Kan legitiem zijn, maar je weet nooit met al die Engelstalige (lees: Nigeriaanse) mails...
 
Sven S8 zei:
ladybug zei:
Had nog een reactie, een Engelstalige per e-mail. Wat m'n uiteindelijke prijs was en de staat van de auto.

Wel even opletten daarmee hè? Kan legitiem zijn, maar je weet nooit met al die Engelstalige (lees: Nigeriaanse) mails...

Ja inderdaad, ik heb een tijdje geprobeerd de Toyota Yaris van mijn moeder te verkopen en kreeg ook zo'n mailtje, maar dan vanuit de U.K. Wordt overigens voor gewaarschuwd door de diverse sites. Ik heb de zender van het mailtje tot 2 x toe moeten bedreigen met het ondernemen van stappen voordat ze ermee ophielden.
Overigens reed m'n broertje de week erna de Yaris aan gort, toen hebben we het wrak maar verkocht... :D
 
Ik dacht ook gelijk aan "Nigeria" bij het zien van die mail. Maar doet niet meer terzake, want de auto is verkocht.
Voor 5500 euro, ben tevreden met het bedrag en de kopers want ze waren hier zaterdag en waren gewoon leuke mensen.
Die je je geliefde bolide wel toevertrouwd. Is voor mij ook heel belangrijk dus ben hartstikke blij.
Ze komen hem zaterdag ophalen.

Das wel heel jammer, Freaky, zo snel aan gort. Hoop niet dat mij dat overkomt :confused:
 
Ja zeker!
Nu komt er een drukke periode, daadwerkelijk op jacht in Duitsland.
Hoop as donderdag te gaan kijken bij 2 auto's
 
Ze zijn allemaal wel duur, die zwartjes :auw
En volgens mij is een Sterling Stahlgraue wel mooier poetsen! Je ziet ze in Nederland in ieder geval amper, valt ook weer wat voor te zeggen.
 
3.0i, weinig km's... iig onder de 100.000 en budget tot 17 tot 18.000.

Maar das inclusief BPM en invoerkosten (ongeveer 500 euro).
Heb een Excelsheet gemaakt hoeveel BPM je moet afdragen afhankelijk van de leeftijd
Zie hier: http://www.daar.in/jacq/BPM_Z3.xls

Bouwjaar tussen de 2000 - 2002 en liefst beetje gave velgen (18 - 19 inch)
en sportstoelen.

Voorkeurskleuren in volgorde van voorkeur
Zwart of SterlingGrau - Zilvergrijs - Bordeauxrood of wit (zie je nergens bijna) - Oxfordgroen - Blauw