Dibbuz zei:Welkom op het forum! Je zit niet eens zover hier vandaan zie ik.
Veel plezier hier, mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt een probleem met iets kan je altijd een keer langskomen hier.
ladybug zei:Heb inmiddels anti-scratch en nwe velgenreiniger.
Ben al kind aan huis natuurlijk. Wat eten we vanavond Dibbus?JPeG zei:Dibbuz zei:Welkom op het forum! Je zit niet eens zover hier vandaan zie ik.
Veel plezier hier, mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt een probleem met iets kan je altijd een keer langskomen hier.
Bij vrouwen doet 'ie dat wel rofl
ladybug zei:Offtopic: Je schijnt er trouwens ook in te kunnen rijden die dingen. Maar zal die wel vies van worden :no
Wat vraag je voor je Gran Turismo eigenlijk?ladybug zei:Of alleen rijden over een rode loper toch?
Kan kijken of zo'n fles door de brievenbus past? Dan kan ik wel opsturen naar je. Ze zijn best wel plat.
Inmiddels zijn de gegadigden geweest voor mn Peug. Hoor maandag of ze verder willen ermee, ze willen hem dan wel ANWB laten keuren nog.
Das niet zo veel.ladybug zei:€ 5.690,- is de vraagprijs.
Ik was rond de 8.000 gaan zitten want zoveel Gran Turismo's rijden er niet rond.ladybug zei:Hij heeft ook al 139.000 gelopen. Kan nog wel zoveel aan maar ja. Wil ook geen maanden m'n auto te koop hebben staan. Verzekering enzo loopt ook door.
Patrick zei:Mensen gaan op auto altijd afbieden zeker particulier