• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

Dibbuz zei:
Welkom op het forum! Je zit niet eens zover hier vandaan zie ik.
Veel plezier hier, mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt een probleem met iets kan je altijd een keer langskomen hier.

:heart_eyes: Bij vrouwen doet 'ie dat wel rofl
 
ladybug zei:
Heb inmiddels anti-scratch en nwe velgenreiniger.

Wellukuh? En geen WheelWax gekocht? Is eigenlijk wel een must voor de volgende hoor... ;)

Mooi verhaal van die tankdop... :grinning:

En door jouw verhaal bedenk ik nu weer dat ik een fles Dettol moet hebben...:D Niet zozeer voor de auto, maar wel fijn om in huis te gebruiken.
 
Dettol kan je goedkoop op de markt kopen he. Geloof 5 euro voor 750 ml (18 euro per liter bij de drogist).
Staat het alleen in het Zuid Afrikaans erop hoe je het moet gebruiken. Nouja, niet belangrijk. Zolang je het niet drinkt kan er weinig mis.
De scratch verwijderaar: Mothers California Gold Scratch Remover
Nog niet geproefd, dus weet niet hoe die smaakt ;)

Wheelwax... Word een goeie voor op die Z3. Eerst m'n Peug verkopen, dan een Z3 scoren.
Dan beetje roepen in mn bankrekening en genieten van de holle echo.
En als de rekening geen holle sounds meer opboert... Dan weer los bij Carclean natuurlijk!
Dan rij ik in de mooist gepoetsde Z3 van Nederland uiteraard.

Offtopic: Je schijnt er trouwens ook in te kunnen rijden die dingen. Maar zal die wel vies van worden :no

JPeG zei:
Dibbuz zei:
Welkom op het forum! Je zit niet eens zover hier vandaan zie ik.
Veel plezier hier, mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt een probleem met iets kan je altijd een keer langskomen hier.

:heart_eyes: Bij vrouwen doet 'ie dat wel rofl
Ben al kind aan huis natuurlijk. Wat eten we vanavond Dibbus?
 
ladybug zei:
Offtopic: Je schijnt er trouwens ook in te kunnen rijden die dingen. Maar zal die wel vies van worden :no

Neee, nooit doen hoor, rijden... Wordt ie vies van, en je krijgt dooie insecten op je lak, kans op steenslag... Gewoon poetsen en binnen zetten. :eek:)

De 'markt' hier in de buurt stelt helaas geen ruk voor. Moet er eens achter zien te komen of er in L. een beetje markt is... Dat soort dingen mis ik nou wel aan Amsterdam. (Verder vrij weinig hoor) ;)
 
Of alleen rijden over een rode loper toch?
Kan kijken of zo'n fles door de brievenbus past? Dan kan ik wel opsturen naar je. Ze zijn best wel plat.

Inmiddels zijn de gegadigden geweest voor mn Peug. Hoor maandag of ze verder willen ermee, ze willen hem dan wel ANWB laten keuren nog.
 
ladybug zei:
Of alleen rijden over een rode loper toch?
Kan kijken of zo'n fles door de brievenbus past? Dan kan ik wel opsturen naar je. Ze zijn best wel plat.

Inmiddels zijn de gegadigden geweest voor mn Peug. Hoor maandag of ze verder willen ermee, ze willen hem dan wel ANWB laten keuren nog.
Wat vraag je voor je Gran Turismo eigenlijk?
 
Hij heeft ook al 139.000 gelopen. Kan nog wel zoveel aan maar ja. Wil ook geen maanden m'n auto te koop hebben staan. Verzekering enzo loopt ook door.
 
ladybug zei:
Hij heeft ook al 139.000 gelopen. Kan nog wel zoveel aan maar ja. Wil ook geen maanden m'n auto te koop hebben staan. Verzekering enzo loopt ook door.
Ik was rond de 8.000 gaan zitten want zoveel Gran Turismo's rijden er niet rond.
Ze zijn volgens mij best zeldzaam ;)
 
Ik kan het wel ff voor je navragen wat een Gran Turismo waard is bij de Peugeot 206 club?
Moet ik wel ff het bouwjaar en km stand weten.
Km stand was 139.000 zei je al.
 
Hij staat hier: xxxxxxxxxxxxx
Alleen de originele achterlichten zijn weer teruggeplaatst. In 1 van de heldere zat condens zag ik met poetsen.
Heeft gisteren APK gehad, 2 nwe voorbanden. Nwe koppelingskabel 2 weken terug en tussenstuk uitlaat is februari vervangen.

Volgens Tim staat ie nog mooi in z'n lak. Durf er zelf weinig over te zeggen, zit wel iets steenslag op.
Maarja tis geen nieuwe.
8.000 is meer een dealerprijs. Wil ook nog wel een keer een Z3 gaan kopen hahaha. Dus zodoende wil ik er snel vanaf.
Maar er is niks mis mee verders, zelfs nog nooit een paaltje geraakt.
 
Helemaal gelogen is het niet. We hebben ook een leasebak en rijden dus amper in de Peug (1 - 2x per week een paar km). Maarja helemaal zonder 2e auto zitten wil ik dus ook niet.
Vandaar ook de keuze voor iets gekkers. Wat best een beetje mag slurpen, het is immers niet voor veel of grote afstanden.
Maar wil mensen die een peugeot zoeken niet de ogen uitsteken door neer te zetten dat we liever een cabrio hebben.
 
Gaaf ding hoor! Mooi interieur ook...:cool:

Zou de deze prijs gewoon vasthouden, niet meer laten afdingen.

ANWB keuring stelt in wezen geen ruk voor, maar ze komen soms met van die rare dingen... "gebruikssporen in tapijt", "steenslagpitjes in voorruit", dat soort opmerkingen. Gek hè voor een gebruikte auto...:no

Maar een compleet verrot subframe en versleten remschijven zien ze dan zomaar weer over het hoofd. :roll
 
Patrick zei:
Mensen gaan op auto altijd afbieden zeker particulier

Proberen kunnen ze het, maar als je NEE zegt als verkoper kunnen ze kiezen of delen. Je ziet snel genoeg of ze 'm echt willen hebben, en dan kopen ze 'm toch wel. De prijs is al scherp genoeg m.i. ;)
 
De prijs is inderdaad scherp voor zo'n apart model! Ik zou zeker niet lager gaan zitten, want wat je vraagt is ie nog waard en misschien nog wel meer.