• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

Waarom is dat hulde eigenlijk zie toch echt liever een dak zoals bij de twintop. Volgens mij is dat alleen wel beetje boven budjet van Ladybug
 
Wel leuk die 'twintop' dingen, maar het is allemaal extra gewicht...

En een Astra vind ik eerlijk gezegd toch weer net ff wat anders dan een Z3 of een A4 Cabrio. ;)
 
Softtops zijn meer cabrio pur sang, het systeem weegt veeeeeeeel minder en het is veel knapper een cabrio te fabriceren die er ook met gesloten softtop nog stoer uit ziet 9ultiem voor beeld is in mijn ogen de Gallardo Spyder, mijn absolute droommobiel) Bovendien neemt de zachte kap veel minder plek in in de kofferbak, die meestal toch al niet echt groot is...
Hoewel ik groot respect heb voor de techniek (ik zag de twintop in werking van dichtbij op de RAI) blijft het toch de mindere oplossing.
En dan de vormgeving van die dingen, heb je wel es goed naar de afhangende konten gekeken van de 206/7 CC, de Megane CC, de 307 CC, de Focus CC en zelfs de Eos? De enigen die erin geslaagd zijn om er nog iets esthetisch van te maken zijn Opel met de Astra TwinTop, Volvo met de C70 en BMW met de laatste Dreier!
 
Natuurlijk Sven, een Opel staat niet op hetzelfde "premium" (ik kots van dat woord, maar goed...) niveau als een BMW of Audi, maar ik had even het esthetische voor ogen!
 
Freaky1975 zei:
Mwah, ik kan zat mooiere bedenken, maar hoewel, die zijn fors duurder, behalve misschien de Astra TwinTop, die vind ik toch wel heel geslaagd (en dat voor een hard-dak cabrio!). Wel hulde aan Audi dat ze vast houden aan de stoffen kap.
A4 cabrio. Ik vind hem super hoor!
 
SpeeDJ zei:
Hè jammer, ik dacht juist "lekker kontje voor een man!":D

Nou, ik heb alleen maar gezegd dat ik niet zo'n broekje heb...:D

De dames zijn doorgaans wel te spreken over m'n derrière hoor...:grinning:
 
Ik vond zo'n twintop ook altijd wel mooi maar er blijft niks over van je kofferbak.
Dat is inderdaad een mooie auto Danny. M'n spaarvarken is wit weggetrokken, die keek toevallig over m'n schouder mee. :confused:

Afgelopen april was ik op Lanzarote met een vriendin, hadden we een Tigra met twintop gehuurd.
Ik kon nou niet echt gelukkig worden van zo'n ding. Je waait er compleet uit! Geen kofferbak over met de kap open, je handtas kan nog amper mee.
Volgens mij ook niet echt een veilige auto als je over de kop gaat.

IMG_0019.jpg

Ik in een Tigra... lachend als een boer met kiespijn

Vind een stoffen kap absoluut mooier. En met voor de winter een hardtop eigenlijk de beste combi. De hardtop zet ik dan gewoon in de inloopkast.
Bij de winterjassen hahaha.
 
Mooi dat je een Z3 hebt. Stoffen kap is en blijft het mooiste ja!

Maarre tjonge jonge als 'vliegen op de str*nt': er meld een vrouw aan en hoppa zo'n beetje alles wat man is duikt in de topic w^^w rofl
 
ladybug zei:
tangerine mean machine zei:
Zullen we maar zeggen dat mijn auto er veel en veel langer over doet om tot die 100 km/h te komen.
Peugeotje kopen? 8,4 sec. Menig BMWrijder en ander patsvolk mee te frustreren ]d~^

Ehm ik denk dat je het dan alleen hebt over de 316i (miss 318i).

Vanaf 118.d / 318.d duiken ze allemaal onder jouw snelheid :)

En alle 'oudere bmw's natuurlijk'. Maar dat is niet eerlijk aangezien je peukrotje :D ook nieuwer is :!
 
ladybug zei:
Afgelopen april was ik op Lanzarote met een vriendin, hadden we een Tigra met twintop gehuurd.
Ik kon nou niet echt gelukkig worden van zo'n ding. Je waait er compleet uit! Geen kofferbak over met de kap open, je handtas kan nog amper mee.
Volgens mij ook niet echt een veilige auto als je over de kop gaat.
Hoe vaak ben jij in je leven al over de kop gegaan met een auto 8-())
 
Welkom hier!
Mooie collectie bolides heb je :ja :cool: .
Petje af dat je als vrouw zijnde zo poetsfanaat bent! Succes met detailen!

Groeten Bas
 
Reinder zei:
Mooi dat je een Z3 hebt. Stoffen kap is en blijft het mooiste ja!

Maarre tjonge jonge als 'vliegen op de str*nt': er meld een vrouw aan en hoppa zo'n beetje alles wat man is duikt in de topic w^^w rofl

Ehm ik denk dat je het dan alleen hebt over de 316i (miss 318i).

Vanaf 118.d / 318.d duiken ze allemaal onder jouw snelheid :)

En alle 'oudere bmw's natuurlijk'. Maar dat is niet eerlijk aangezien je peukrotje :D ook nieuwer is :!
Nog geen Z3 hoor, ben naarstig op zoek.
Heeej tis niet omdat ik vrouw ben, ik ben gewoon gezellig!

Dat zijn toch ook genoeg BMW's :-"
tangerine mean machine zei:
ladybug zei:
Afgelopen april was ik op Lanzarote met een vriendin, hadden we een Tigra met twintop gehuurd.
Ik kon nou niet echt gelukkig worden van zo'n ding. Je waait er compleet uit! Geen kofferbak over met de kap open, je handtas kan nog amper mee.
Volgens mij ook niet echt een veilige auto als je over de kop gaat.
Hoe vaak ben jij in je leven al over de kop gegaan met een auto 8-())
Even denken, gemiddeld 1x per maand... 9 jaar m'n rijbewijs... dat maakt... ;)
Nee hoor nog nooit, maar stel dat het gebeurd. Dat is het wel prettig dat je nog eens kans hebt om het over te doen. En niet dat het zo afloopt dat je het niet meer na kan vertellen.
Leon Sport zei:
Welkom hier!
Mooie collectie bolides heb je :ja :cool: .
Petje af dat je als vrouw zijnde zo poetsfanaat bent! Succes met detailen!

Groeten Bas
Thnx Bas!
 
ladybug zei:
Nee hoor nog nooit, maar stel dat het gebeurd. Dat is het wel prettig dat je nog eens kans hebt om het over te doen. En niet dat het zo afloopt dat je het niet meer na kan vertellen.

Precies... Beetje solide auto voelt sowieso lekkerder aan, ook al gebeurt er niks...

Ik had laatst ook even een leenautootje (zal geen merk noemen), voelde me niks lekker in dat hok. :no
 
Dat heb ik met m'n Peug ook wel een beetje al. Het "Aan De Goden Overgeleverd" gevoel.
Zijn toch lichte blikjes.
 
Hmm, 't is een lekker wendbaar snel ding, maar je zult inderdaad het verschil wel merken met een Z3 of A4. ;)

Heb ik ook met mijn auto, dat ding voelt echt super degelijk aan. Geeft een hoop vertrouwen...
 
Sven S8 zei:
Hmm, 't is een lekker wendbaar snel ding, maar je zult inderdaad het verschil wel merken met een Z3 of A4. ;)

Heb ik ook met mijn auto, dat ding voelt echt super degelijk aan. Geeft een hoop vertrouwen...
Of een nep A4, een Seat Toledo. ,^^
 
Hee niet zo serieus nemen hoor, ik heb zo'n beetje de oudste bak van iedereen en nog een smerige ook! Je moet wel weten wie het zegt hè... ;)

Het is wel waar, trouwens... :D