• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

Knappe dame hoor! :cool:

2.2 kom je ook lekker mee uit de voeten. Het is net wat ik al eerder zei, 't is maar net wat je er mee gaat doen. Ga je vooral lekker open toeren dan heb je dat extra vermogen niet nodig. Maar als ik mezelf nou neem... tsja, dan vind ik die power toch wel lekker.... Ben ook een kleine 400 paardjes gewend natuurlijk, dan ben je gauw een beetje verwend...

Maar als ik je zo hoor over de 2.0 zou ik toch een ondergrens stellen, en de 2.2 als minimum stellen. Vind je dan een leuke 2.8 of 3.0 is het alleen maar meegenomen. ;)

Je moet je natuurlijk ook weer niet gaan ergeren omdat ie trager is dan je Peug...
 
Thnx!
Dat is inderdaad wel een goed advies. Anderzijds... stel... ik kom een auto tegen waar echt alles opzit, helemaal m'n droom.
Om die dan te laten schieten voor die ene keer dat ik inderdaad echt gas geef. Das ook weer niet zovaak.
Moet eerlijk zeggen, ik baal in de Toledo nooit dat ie minder snel is dan de Peug.
Ik denk ook dat als ik mn Peug verkocht heb, dat ik gewoon rustig afwacht tot die ene superauto voorbij komt. En niet overhaast beslis.
 
ladybug zei:
Ik denk ook dat als ik mn Peug verkocht heb, dat ik gewoon rustig afwacht tot die ene superauto voorbij komt. En niet overhaast beslis.

Heel wijs besluit! Met het zoeken naar 'DE' auto moet je geen haast hebben, dan komt ie vanzelf wel een keer, en dan is het 'snap'. ;)
 
Zijn ook sterkere motoren toch, 6 cilinders? Las zoiets dat ze veel meer km's kunnen maken.
Best een lastige auto trouwens voor een vrouw. Er zijn zoveel verschillende modellen en opties en mogelijkheden.
Ik zie soms echt door de Z3's de snelweg niet meer zeg maar. Die Peugeot was een stuk makkelijker. Alle GT's waren gewoon precies hetzelfde.
 
Zover ik dat nog hoor, ik kom altijd boem-boem-boem'end de straat in. :confused:
Maar goed, het juiste geluid.... moet natuurlijk ook wel een beetje al die stoere mannen het nakijken geven hahaha.
Zoveel kerels die overdrijven als er een vrouwtje naast staat voor het stoplicht. Zie je ze zo kijken bij het volgende stoplicht. Zo van heb je me gezien? Dan heb ik ook wel zoiets van... check mijn achterlichten!
 
Zescilinder is niet perse sterker dan een viercilinder in de zin van PK's (maar vaak wel). Ze zijn wel soepeler, en door hun rustigere loop gaan ze ook vaak langer mee. Je moet het maar zo zien dat ze wat minder belast worden om hetzelfde vermogen te leveren...

Maar qua karakter past een zespitter wel goed bij zo'n auto vind ik. En inderdaad, het klinkt ook nog eens heerlijk, en daar geniet je ook weer extra van met je dakje open.... ;)
 
Sven, je zou het geweldig doen als autoverkoper bij vrouwen. Dat is echt heldere uitleg!
Dat maakt het een stuk makkelijker kiezen denk ik.
Eigenlijk wel waar he, tis niet de bak voor een toymotor. Die prijzen vind ik niet erg uiteenlopen, qua motorinhoud.
En eigenlijk hebben de meeste zwaardere versies weer dingen als sportstoelen, wat ik ook veel mooier vind.
Voor nu ga ik er maar over dromen :heart_eyes:
Was gezellig, bedankt voor alle megagoeie adviezen!
 
Thanks, you're quite welcome! Ik ben zelf een liefhebber en vind het leuk met een andere liefhebber over auto's te praten... ;)

Ga ook maar eens m'n mandje opzoeken trouwens...

Spreek je later wel weer, en droom ze!
 
ladybug zei:
Patrick zei:
Jammer dat je het niet bent;) de 2.2 heeft ook al 170 pk ook niet verkeerd
Als ik een eigen foto plaats neemt niemand me serieus als blondje :schaam
Even de specs opzoeken van de 2.2
Edit:
topsnelheid 224 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,9 s
Toch al sneller dan mn Peug

Volgens mij kan alleen een gechipte rc versie dat bijhouden :O
Ook een leuke auto trouwens.

Het probleem is alleen dat auto's met zoveel vermogen duur zijn in aanschaf en doordat ze zoveel vermogen hebben slurpen ze benzine. Dus niet echt goedkoop rijden.
 
@Danny Die halve seconde verschil van 0 naar 100 is niet zoveel toch?
Enerzijds een minpunt, een slurpbak maar ik rij in de Peug net een tank benzine per maand weg.
Gebruik is dus nihil. Al pak je een cabrio met mooi weer wel wat vaker.

2.8 of 2.0wordt het iig niet, die zijn maar tot 2000 gemaakt (oude model dus).
Zou dan 2.2i (i S) (i Sport Line) of een 3.0i (i Sportline) worden als ik een nieuw model wil.

Of 4 cilinder een 1.9i (i S) (i Sport Line)
 
Ik denk dat een halve seconde idd niet zo veel is.
Zullen we maar zeggen dat mijn auto er veel en veel langer over doet om tot die 100 km/h te komen.
 
tangerine mean machine zei:
Zullen we maar zeggen dat mijn auto er veel en veel langer over doet om tot die 100 km/h te komen.
Peugeotje kopen? 8,4 sec. Menig BMWrijder en ander patsvolk mee te frustreren ]d~^
 
Tjah als ik benzine ga rijden dan ben ik elke maand zo'n 800 euro ofzo kwijt eraan.
Niet echt verstandig lijkt me ;)

Als ik dichter bij mijn werk kom te wonen dan wil ik wil graag een benzine auto en het liefst een 206, maar dan geen zilveren.
 
Ik rij ook Diesel, maar hij is nogal traag met optrekken. Maar jah als eerste auto heb ik niets om te klagen.

Is trouwens zoiets voor een cabrio niet leuk, aangezien je de a4 een van de mooiste auto's vind ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mwah, ik kan zat mooiere bedenken, maar hoewel, die zijn fors duurder, behalve misschien de Astra TwinTop, die vind ik toch wel heel geslaagd (en dat voor een hard-dak cabrio!). Wel hulde aan Audi dat ze vast houden aan de stoffen kap.