ladybug zei:Vandaag trouwens de Peug gewassen en gedetailed. Geen foto's gemaakt, moet ik morgen even doen. Hij is weer fonkelend mooi.
Met pure liefde :ja twee lagen Color X erop uitgewreven.
Moet nog even aan Tim vragen of hij iets heeft voor de krassen maar als het schikt rij ik even langs dan bij Carclean.
M'n Poorboys wheelclean is ook op. Twee velgen helemaal schoon, de andere 2 half. Geen porem :-"
ladybug zei:Moet nog even aan Tim vragen of hij iets heeft voor de krassen maar als het schikt rij ik even langs dan bij Carclean.
M'n Poorboys wheelclean is ook op. Twee velgen helemaal schoon, de andere 2 half. Geen porem :-"
Alle krassen/putten krijg je er niet meer uit. Ga er ook niets meer aan doen bij een spuiter ofzo want hij moet verkocht. Maar wilde hem wel voor die tijd goed gepoetst houden en waar het kan de krasjes wegpoetsen.Sven S8 zei:ladybug zei:Moet nog even aan Tim vragen of hij iets heeft voor de krassen maar als het schikt rij ik even langs dan bij Carclean.
Met iets als ScratchX en een excenter kun je een end komen... Maar met een rotary - in vakkundige handen - is er meer mogelijk. Ik weet niet hoe ernstig ze zijn? Vuistregel: als je vingernagel blijft haken is het werk voor een pro.
Re velgen: ik kan je aanraden de WheelWax ook eens te proberen, topspul!
ladybug zei:Maar voor mezelf wil ik em gewoon goed verzorgd overgeven. Hoop dat de nieuwe eigenaar er dan ook weer zuiniger op is. (dit is vrouwenlogica, ik weet het, maar het gaat me wel aan m'n hart om em weg te doen )
Ik denk niet dat ze em naar een poetsbedrijf brengen hahaha.Patrick zei:Als je hem bij de dealer in leverd weet je natuurlijk niet wat er mee gebeurt