jarrens zei:
Hi Ladybug,
Mag ik even een kleursuggestie geven voor je Z3.....
Deze is van mijn schoon ouders, door mij gepoetst natuurlijk....
Dat ziet er echt zoooooo mooi uit, wat een glans. *sop* Bedankt voor de mooie foto's.
Ik vind zwart ook het mooist. Alhoewel dat blauw met blauw leder ook wel gaaf is. Maar weinig origineel. Staan er echt veel op in die kleur.
Liefst een zwarte met van die lichtbruine leren sportstoelen, maar dat leder zie je weer amper helaas.
@Sven S8:
Dank je! Dat zijn goede tips inderdaad. Echt hard rijden doe je er niet mee, een cabrio. Vliegen de strikken uit m'n haar dalijk! Moet zeggen, de lease Toledo is een 1.8 en rijdt op LPG maar snel zat.
De Peugeot is wel rap en snel, driftig eigenlijk. Voor grote afstanden issie al niet eens prettig. Ik heb wel eens bijna zitten janken in de file. Stond er 2 uur al in, en dan zo'n zware sportkoppeling.
M'n knie zat op een gegeven moment zwaar op slot gewoon. Dat zijn de mindere kanten aan zo'n auto.
Wil er trouwens wel een hardtop bij. Heb sinds een jaar geen garage meer dus na de zomer is een hard dak wel zo praktisch.
Voor kapotte daken heb je tog handige monteurs?
Vind dat eerlijk gezegd gewoon raar. Zo'n auto, dat je dan met de hand het dak dicht moet doen.
Das inderdaad wel een idee, op een Z3 forum rondkijken. Zou me er niet zo snel aanmelden. Beginnen ze dalijk over pk's enzo. Weet wel wat maar dan ben ik wel snel uitgeluld hoor.
Moet ook nog eens uitzoeken of dat kan, een electrisch dak en hardtopvoorbereiding, die combinatie.
Zijn er wel verdacht weinig met een hydraulische kap vind ik.
Maar dank voor alle adviezen. Kan ik goed gebruiken
@Branco: Thnx!!! Eigenlijk dan een Fordje Ka he, in rood.