• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak Mazda MX5 blijft afgeven

Ja, dat klopt, het is de Mazda van Martin! Ziet er weer helemaal top uit en eigelijk nog een heel mooie auto voor z'n 20 jaar. Ook de originele velgen weer goed schoon gekregen. Jammer dat de lak zo blijft afgeven maar het resultaat heeft er niet onder geleden, de glans is weer helemaal terug. De motorkap en het kofferdeksel polijst ik nog een keer omdat de lak daar slechter is en de lak nog niet strak is. Ik denk dat de auto inderdaad op veel plaatsen is overgespoten en dat het spuitwerk niet goed gedaan is. Het verhaal van de UHS lak van Frogs heb ik met belangstelling gelezen, dat moet het eigenlijk wel zijn want ik heb al tientallen auto's gedaan maar nog nooit lak zo extreem zien afgeven. Het leek wel of ik de auto aan het schilderen was met de polijstpads! Na drie minuten poetsen was het bijna vloeibare lak die ik over de auto aan het verspreiden was, heel apart. Je vraagt je dan ook wel af hoe lang het duurt voordat je door de lak heen gaat op deze manier, maar dat viel erg mee. Martin heeft weer een mooie Mazda terug, dus al is de lak nog zo slecht, de Monello en de DAP weten er wel raad mee. Weer wat geleerd en daar gaat het om. Als er weer een autolak voor m'n neus begint op te lossen schrik ik er niet meer van. Gewoon voorzichtig door polijsten tot hogglans.