• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdiktemeter topic

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Zoals de titel zegt: Lakdiktemeter topic (Paint Thickness Gauge)

Ik heb zelf de CM-8828 via een inkoopactie op detailingworld.co.uk gekocht. Helaas dat de initiatiefnemer het niet meer.
ibiza18.jpg


Nu zijn we op zoek naar een betaalbaar alternatief.
De volgende zijn gevonden:

Paint Thickness Gauge
Paint Thickness Gauge (2)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook al via mijn werk lopen speuren naar een redlijk betaalbaar apparaat. Het goedkoopste wat ik kon vinden, begon bij 375 euro.
En dan heb ik het over de inkoopprijs....

8o

Patrick
 
Ik kan alleen maar sites vinden die het aan wederverkopers willen leveren voor degene die ik heb :(
 
Ik zal na de vakantie eens kijken waar wij ze vandaan halen. Ik kan nu niet op de namen van de leveranciers komen. :weetniet

www.pedak.nl zoeken op laagdiktemeter
Is er in ieder geval eentje die ik me kan herinneren.

Patrick
 
Interessant topic, ik zit al hele dagen te zoeken achter goede laagdiktemeters.
Op Ebay zie ik de CM-8828 voor zo'n 265 euro, inclusief verzendingskosten maar ik ben zo niet echt pro-Ebay, toch niet als het over zo'n bedragen gaat...
 
Als de verkoper goed is zou ik het geen probleem vinden. Link?
 
Deze is het: http://cgi.benl.ebay.be/Coating-thickness-gauge-paint-thickness-meter-lacquer_W0QQitemZ350068517589QQihZ022QQcategoryZ40004QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247
 
Goedkoper zal je hem denk niet vinden en aan de feedback te zien is de verkoper zéér betrouwbaar.
 
Dibbuz zei:
Nu zijn we op zoek naar een betaalbaar alternatief.
De volgende zijn gevonden:

Zeg het maar, wie heeft hem gekocht? :D Eerder vanmiddag stond hij nog te koop...

Maar wat denken we van dit type? Er zijn er vast meer te vinden, en ze zijn niet met de dollarkoers niet onaantrekkelijk...

Die staat nog wel op z'n site, alleen "out of stock". Misschien eens checken of hij ze weer binnen krijgt...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze is alleen voor metalen ondergrond (ferro) en niet voor aluminium (non-ferro)
 
Volgens mij komen ze allemaal van Guangzhou Landtek Instruments Co.Ltd. uit China.
 
Hoeveel auto's zijn er tegen woordig van aluminium volgens mij komt dat steeds meer voor toch of niet?
 
Volgens mij had die Alfa GT van laatst een alu motorkap? Adrie?
 
Patrick zei:
Hoeveel auto's zijn er tegen woordig van aluminium volgens mij komt dat steeds meer voor toch of niet?

Mijne sowieso...

Steeds meer duurdere/sportieve wagens gaan alu gebruiken, dus als je meer wilt dan je eigen auto meten heeft het denk ik wel zin om een nauwkeurige en veelzijdige meter te nemen. Zo te zien scheelt het niet echt enorm in prijs...
 
Volgens mij heeft Tim er zelf eentje die op kunststof kan meten toch? Denk als je alleen je eigen auto doet dat je hem toch niet zo snel koopt kun je beter 2 keer per jaar naar Tim rijden en vragen of hij hem even voor je meet.
 
Hoppa:

http://cgi.ebay.com/Digital-Ultrasonic-Coating-Thickness-Gauge-Meter-Paint_W0QQitemZ330257231540QQcmdZViewItem?hash=item330257231540&_trkparms=72%3A552%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318

Over de prijs valt niet te twisten, gooi er $28 VERZENDKOSTEN bij op en je hebt een fijn ding in huis lijkt me.
(Deze is zo te zien voor Ferro & Non Ferro, dus geschikt zo te zien?)

(Oh, en met meer dan 15.000 positieve feedbacks een vertrouwde verkoper zo te zien :cool: )
 
Die bedoelde ik dus... (Is m.i. dezelfde als no1 uit Dibbuz' post).

Ik heb alleen geen sjoege van die dingen, dus wat vinden de experts ervan?
 
Die van Havanna is denk wel erg leuk misschien nog iets qua korting als we er meer bestellen. Kunnen we dan uitdelen op de verjaardag van Carclean.