• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2019!

E

Etterual

Guest
114171


De hele maand februari: Let It Rain!

In de maand februari gaat onze regenactie weer van start! Met de actiecode LetItRain19 geven we aan de hand van de gevallen regen van de vorige dag korting op je order. Valt er 5mm regen? Dan krijg je 5% korting op jouw order!

De regen in millimeters van de vorige dag zal vanaf 13.00u als korting actief zijn. De korting is 24 uur geldig. Als meetpunt gebruiken we Berkel en Rodenrijs. De maximale korting kan oplopen tot wel 30%!

Op vrijdag 1 februari gebruiken we de gevallen regen van donderdag 31 januari. Mocht het gaan sneeuwen, dan gebruiken we de sneeuw in centimeters! Met sneeuw kan de korting zich elke dag opstapelen aangezien sneeuw blijft liggen! Valt er 5cm sneeuw en een dag later weer 6cm? Dan krijg je op de tweede dag maar liefst 11% korting!

*Niet geldig icm andere acties, aanbiedingen of voordeelkits

Bekijk de gevallen neerslag hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een bestelling plaats in mijn winkelkarretje en dan de kortingsode invul dan krijg ik de melding " invalid code " ..?
wat doe ik verkeerd..?
 
Heeft met dat artikel te maken, als ik alleen dat artikel in de winkelmand stop, dan werkt het hier ook niet. Doe ik er een ander artikel bij, dan werkt de code wel.
 
In de aankondiging staan toch geen uitzonderingen vermeld..? Is Nanolex dan uitgesloten van die actie..? Ik zie dat nergens staan..?
 
Ik heb de code gekopieerd uit het eerste artikel... heb al van alles gedaan.. met andere producten lukt het idd wel, dan krijg je de code zelfs automatisch ingevuld in je karretje, maar met Nanolex niet... staat nergens vermeld maar zal dan blijkbaar uitgesloten zijn van deelname aan de actie ..??
 
Denk idd dat het daar mee te maken heeft.. met Gyeon Q2 Rim protection kit werkt het ook niet...
Er zullen uitzonderingen zijn, spijtig dat het niet werd vermeld in de aankondiging...
 
Ik vermoed dat het komt doordat het een soort voordeelkit is, waar al korting op zit vergeleken met wanneer je alle onderdelen separaat zou aanschaffen.
Doorgaans vallen zulke kits buiten extra acties. Er zijn de afgelopen tijd zoveel actiedagen geweest, dat nu wellicht even vergeten is om het nogmaals te vermelden.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Dat zou kunnen, het zijn tenslotte ook maar mensen hé... ;)
Misschien toch laten aanpassen dan.. op deze manier krijg je misverstanden ...
 
Hier ook even geprobeerd. Code werkt gewoon.

Code is niet geldig met producten die al in de aanbieding zijn of indien het een voordeelkit is.
114249

114249
 
Ik heb net als Marcel ook even mijn nieuwsbrief gecheckt, en kwam met precies dezelfde tekst. Het vreemde is alleen dat de kit die @PA27506 wil bestellen er niet bijstaat dat het een aanbieding/kortingsactie betreft, zo te zien eigenlijk een normale kit zoals die er veel meer in het assortiment zitten, zonder speciale kortingen.
(dat een kit in totaalprijs goedkoper is dan de losse producten lijkt mij vrij normaal)

Overigens staat er in de actiebrief meer info, bijvoorbeeld over hoe de korting werkt met sneeuw.