• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2019!

Kwam door een foutje bij het product (kwam nog vanwege de Super Summer Sale).
 
Ook dankbaar gebruik gemaakt van de mooie actie:

114577
 
Ook 2 bestellingen gedaan deze maand, bestelling met de Sidekick met 20% korting, de andere met 28% korting :)

Heb wel een vraag over de 85mm Scholl Spider-pads, ik heb er 2 besteld, maar ze zijn verschillend van dikte. Heb al eerder een 85mm besteld, en die was net zo als de dunne. Is dit een productaanpassing misschien?
De Wetcoat zitten stukjes in, lijken wel vlokken, ook na schudden, is dit normaal en/of kan dit kwaad?
 

Bijlagen

  • IMG_20190214_183230.jpg
    IMG_20190214_183230.jpg
    200,1 KB · Weergaven: 266
  • IMG_20190214_182811.jpg
    IMG_20190214_182811.jpg
    179,2 KB · Weergaven: 274
  • IMG_20190214_182824.jpg
    IMG_20190214_182824.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 236
114651


Ik had hier hetzelfde en toen ook even gechat met @Laurette hierovee.

Zij gaf aan dat dit kan ontstaan door temperatuurwisselingen. Werking zou er niet minder om moeten zijn.

Reeds een paar maanden in gebruik en kan inderdaad zeggen dat het prima blijft werken zonder verstoppingen of rare fratsen.

Geen zorgen dus en lekker gaan gebruiken! ;)
 
  • Leuk
Reactions: bighead en Etterual
@bighead : Kan je me op de hoogte houden van het resultaat..? ik heb hetzelfde "probleem" met de Gyeon Wet Coat...

Net bericht terug via Whatsapp:

Het klopt van de Wetcoat, dat zijn moleculen die besluiten hand-in-hand te gaan drijven. Het maakt voor de werking van het product niet uit gelukkig. Halverwege dit jaar verwachten we de nieuwe versie van Wetcoat en dan is het probleem opgelost.