• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2020!

Just wondering, zit er een minimum aan bestellingen dat je moet doen voordat je kan genieten van de korting?
 
@audiownsu als ik me niet vergis is de regen in mm van eergister TOT 13:00 uur vandaag geldig en de regen in mm van gister VANAF 13:00 uur vandaag geldig!

Waarschijnlijk is er gister geen regen gevallen in Berkel en Rodenrijs, dus ook geen korting.
 
WE :heart: CARS!

Car-Ready-for-Valentines-Day.jpg
 
@audiownsu als ik me niet vergis is de regen in mm van eergister TOT 13:00 uur vandaag geldig en de regen in mm van gister VANAF 13:00 uur vandaag geldig!

Waarschijnlijk is er gister geen regen gevallen in Berkel en Rodenrijs, dus ook geen korting.

Wat zei je daar? XD

We zullen eens zien wat we bestellen, niet al de gewenste producten zijn leverbaar, indien ik deze toch bij bestel, worden deze dan later verzonden? Of hoe gaat dit in zijn werk?