• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2020!

7B8CFB19-0309-4A38-8811-C9CCBB0BF61A.jpeg


Dankzij de snelle service van CC is de bestelling is alweer binnen.

Ik heb tegenwoordig de mogelijkheid om warm en overdekt te kunnen detailen, dus kan eindelijk met een coating aan de slag. Natuurlijk al e.e.a. over gelezen en informatie bij CC gevraagd. Gekozen voor Gyeon ONE. Verwacht niet heel veel problemen met aanbrengen, maar vind het wel spannend.
 
Ik detail buiten.. Heb nu de CanCoat mee besteld. De zomervelgen zet ik opnieuw in de Rim en wil deze keer afwerken met een laag CanCoat. Rest van de CanCoat wil ik dan mijn vrouw haar wagen mee gaan beschermen. Hopelijk genoeg voor 2 lagen dan.
 
  • Leuk
Reactions: Scholske en RoyR
Hoe check je het eigenlijk? Ik kreeg gisteren een strakke broek van @RoyR 's afbeelding hierboven, maar van die 42,5mm is dus amper wat daadwerkelijk gevallen?

(Link in startpost laat het actuele weer zien)

In de nieuwsbrief staat een linkje naar een website, daar kun je de gevallen neerslag bekijken.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Aaaaaaah, Ok

Meh, was mij al helemaal aan het verheugen op de maximale korting. Steeds geen budget over en al vele acties moeten missen, dus kreeg stiekem al wat kriebels dat ik nu wél geluk zou hebben. :p
 
  • Leuk
Reactions: Timm en RoyR
Nog iemand problemen met de kortingscode LetItRain20 ?
Als ik deze invoer keer ik gewoon terug naar de homepagina. Als ik dan op mijn winkelmandje klik is de code wel actief maar gaat er niets af.

Er lijkt wel wat meer aan de hand want de verzendkosten in de mandje komen niet overeen met de verzendkosten als ik een stap verder op 'bestellen' klik.
 
@Blacklight : als je nu besteld krijg je de gevallen neerslag van gisteren als korting, volgens de weerstatistiek
Is dit 0,4 %. Mogelijk is dit te weinig om te registreren, het is in elk geval de moeite om te wachten met bestellen tot maandag na 13 uur. De korting is momenteel al 18,8 %....
Wat betreft de verzendkosten , deze zijn gratis vanaf 50 euro ...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Volgens mij is de 18.8 (of meer als er nog meer gaat vallen) pas vanaf morgen 13.00 uur beschikbaar.
In de OP staat ook vanaf 13.00 de volgende dag 24 uur lang..

Edit: 20.8 mm nu al...
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand problemen met de kortingscode LetItRain20 ?
Als ik deze invoer keer ik gewoon terug naar de homepagina. Als ik dan op mijn winkelmandje klik is de code wel actief maar gaat er niets af.

Er lijkt wel wat meer aan de hand want de verzendkosten in de mandje komen niet overeen met de verzendkosten als ik een stap verder op 'bestellen' klik.
Code staat op 0% ingesteld inderdaad. Dus dat klopt.

Die redirect naar de homepage lijkt niet te kloppen. Daar duiken we even in.
 
Ja ik ga inderdaad wachten tot morgen, maar wou toch al even testen. Dacht dat ik 0.4% ging zien.

21,8 nu, maar er lijkt geen regen meer voorspeld.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Als ik naar de voorspellingen kijk, zou er tot morgen 13 uur nog ruim 1 mm bij vallen, dus met wat geluk wordt de 23 mm gehaald, maar vanmiddag lijkt de 22 mm er ook nog wel in te zitten.(als het water door de wind niet uit de regenmeter waait) ;)