• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mazda 3

Rémon

Detailing guru
24 feb 2017
1.108
173
46
Oud-Beijerland
De mazda 3 van me schoonvader mag ook wel is onderhanden genomen worden dus dat wordt het volgende project:D
The pics
20170608_175607.jpg
20170608_175708.jpg

Een klein beetje te zien maar de gehele auto zit onder de welbekende swirls
En de velgen mogen ook wel wat aandacht krijgen
20170608_175626.jpg

Kortom de auto heeft wat liefde nodig
Het zal denk pas ergens van de zomer zijn maar goed hij staat in de planning.
Dus nog ff wachten en dan kunnen we van kiet:grinning:
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Oooooeehh, dat word een leuke detail. :p Het lijkt erop dat dit geen afgetrapte bak is en dus zou je de tijd die je bespaart door niet flink te hoeven compounden kunnen steken in een bizarre finish! Mooie warme kleur waar je veel voldoening uit kan halen! xD
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
Oooooeehh, dat word een leuke detail. :p Het lijkt erop dat dit geen afgetrapte bak is en dus zou je de tijd die je bespaart door niet flink te hoeven compounden kunnen steken in een bizarre finish! Mooie warme kleur waar je veel voldoening uit kan halen! xD
Ja ik verheug me er zeker op en ga zeker me best doen in juli:D
Ik hoop dat ik je trots kan maken @Quantoxx :pwant ja jij bent toch een beetje mijn
leermeester op afstand:joy:
 
Ik hoop dat ik je trots kan maken @Quantoxx :pwant ja jij bent toch een beetje mijn
leermeester op afstand:joy:
Owjee.. Dan kan ik er nu maar beter eerlijk over zijn; Alle filmpjes, foto's, testjes, adviezen, lappen tekst en meer zijn allemaal van Google gejat. (Ik kan dus gewoon alleen beter overweg met zoekfuncties als de gemiddelde bezoeker van dit forum)

Ik heb mijn BMW bij een poetsbedrijf hier om de hoek laten doen en doe gewoon alsof ik het zelf allemaal kan. Er woont een jongen van 11 één huis verderop en hij kan detailen als een malle. Ik ga vaak dus gewoon mee en maak stoere foto's die ik hier weer op het forum zet...

Sorry.
 
Heerlijke slappe klets mannen.:yum Maar ben wel benieuwd hoe die Mazda eruit komt te zien. Succes alvast!