• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Mazda MX5 (NC) - 2011 - 65.000 km

Zo zo! Die ziet er erg goed uit! Ik blijf toch altijd een zwak houden voor de MX5 :)!

Dank je.
Het is de plezantste (had je al gemerkt dat ik Vlaming ben? :cool: ) wagen die ik al ooit gehad heb. Ik beschouw mezelf meer als een motorrijder, dan een autochauffeur, maar rijden met 'n MX5 komt erg dicht in de buurt van motorrijden. Ik ben er in 2013 2 weken mee naar Schotland geweest en ik geloof niet dat ik meer plezier zou beleefd hebben met mijn motor.
Het enige nadeel is dat als we met "Max" weggaan, mijn echtgenote erop staat om de helft van de tijd te rijden... : unamused:

130704Schotland23Max_zpsffmysppi.jpg
 
  • Leuk
Reactions: David
Schitterend ! ....en dat allemaal aan een wagen die de dealer overnam ??
Persoonlijk zou ik dan liever al die tijd steken in een/de nieuwe wagen......respect dus voor het geleverde werk.
 
Schitterend ! ....en dat allemaal aan een wagen die de dealer overnam ??
Persoonlijk zou ik dan liever al die tijd steken in een/de nieuwe wagen......respect dus voor het geleverde werk.

Ach, ik vond het ontspannend, de verkoper van Mazda is een aardige kerel en ik probeer mijn wagen altijd netjes terug te geven. (Daarenboven was de vervanger nog niet gearriveerd, dus kon ik er niet op beginnen.)

Ondertussen heb ik trouwen het verslag bekeken op TV Eén. Jij kunt er ook wat van! :yum
 
De werkzaamheden werden spijtig genoeg verstoord door een 2de panne. Mijn DAP 500 begon kuren te vertonen en gaf op een bepaald ogenblik helemaal de geest. :mad:
Ik dacht eerst dat het de borstels waren, maar het probleem was niet opgelost door deze te vervangen. Een zoektocht op dit forum maakte duidelijk dat het een kabelbreuk was. :worried:
Bekijk bijlage 78688
Met wat knutselwerk (en veel tijdverlies) heb de kabel ingekort en het toestel terug aan de praat gekregen.

Heeft iemand hier een degelijke oplossing voor? Gisteren heb ik hetzelfde probleem gekregen (ondanks het feit dat ik mijn DAP500 niet zoveel gebruik.)
 
ziet er netjes uit en leuk bakkie om mee te touren :) misschien is het makkelijker om de volgende keer een bankpasje oid te gebruik ipv een sleutel? Hoe heb je de krassen in het harde plastic verminderd/weggekregen als ik vragen mag? mijn veronderstelling was altijd dat je daar niks aan kan doen behalve een coating aanbrengen om het te maskeren. Mijn corsa lijdt ook aan deze diagnose op een paar plekjes in het interieur :(