GMToyota zei:
umm.. ik begrijp de vraag niet van de TS. Is er wel een vraag? Of is het gewoon een constatering. In dat geval: het lijkt me ook een goede combo.
Komt bij mij als een vraag over:
schrobber zei:
NXT 2.0 zou een lekker mooi effect hebben op je lak.
Maar men zegt dat de duurzaamheid van NXT 2.0 niet zo goed is.
De nieuwe ultimate quick wax spray verlengt dit effect aanzienlijk zegt men.
Aangezien het aanbrengen van de spray een klus is van een 10 tal minuuten.
Deze combo lijkt me wat !
De woordje
zou en
zegt men en het stukje
lijkt me wat komen niet als een constatering over.
Nou ja, niet vanuit de TS zelf, maar wat hij vanuit op een ander forum gelezen heeft.
Komt bij mij over dat hij een bevestiging wilt krijgen dat wat men zegt op dat forum de waarheid is en als definitieve constatering moet zijn.
De invulling laat ik aan anderen over, heb zelf niet de praktische ervaring om hierop ja of nee te zeggen.
Wat betreft het off-topic gedeelte: probeer lief tegen elkaar te blijven ook al ben je het niet met elkaar eens ( of het om het huidige moment gaat of wat er eventueel in het verleden gespeeld heeft )
Als je dan toch de strijd aan wilt gaan met die persoon, is het in mijn ogen dan juist wel beter om dit middels een PM te doen, zodoende worden de andere leden hier niet mee lastig gevallen,
wat weer kan gaan leiden tot een negatieve sfeer.
De woordkeuze
kan bepalend zijn, maar kan mij er ook in vinden dat iemand een product helemaal rukkie-ruk vind om welke reden dan ook.
Dit mag best vermeld worden, zeker als diegene er zelf ervaring mee heeft, zolang het maar geen hetze wordt tegen een bepaald persoon dan wel een merk.
Ik geloof ook niet dat in dit geval het merk ter discussie staat, maar het specifieke middel.
De persoonlijke vete interesseert mij geen ene rukkie-ruk, dat vechten jullie onderling middels een PM maar lekker uit. ( of niet, scheelt in de bloeddruk )
Wat er op forum X heeft afgespeeld .... laat dat lekker daar, maar neem dit svp niet mee naar dit forum
Resume: wie o wie kan 'schrobber' helpen met het bevestigen op zijn vragen, of wellicht een ander alternatief aanbieden
En vanaf nu allemaal weer on-topic en lief doen
, anders moet ik ingrijpen en gaan jullie over m'n knie en krijgen jullie billenkoek van Marcus ]d~^