• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes 280E

Tipje van flipje: veeg de 'vloerbedekking' 1 kant op, nu zie je overal heen en weer gewapper en licht/donker/licht/donker.
Heeft uiteraard geen meerwaarde aan de totale klus maar oogt nét eventjes wat netter / meer profissioneel

Bij het zien van de foto'n komen wel gelijk de weet old memories boven water .... zalige auto om in te rijden en hij is zo te zien met liefde aangepakt !

Bedankt jongens.
@mk-us, ik heb bewust het wapper effect in de vloerbedekking laten zitten voor de eigenaar.
Maar wel een tip om te onthouden en het is wel met liefde gedaan maar de uitlaat heb ik met rust gelatenrofl

Wow! Dat is weer mooi geworden en wat ziet er allemaal nog goed uit. Je ziet de leeftijd echt niet van de auto af.

In zo'n auto is het goed kilometersvreten.

D20VT zei:
Ziet er goed uit hoor, maar wegenbelastingvrij?? de W124 280E is pas in 1992 uitgekomen.

Klopt :ja En de zijbeplating werd pas in '89 ingevoerd. Deze is niet wegenbelastingvrij helaas... De 280E was de opvolger van de 260E, die kan wel belastingvrij zijn.

Nogmaals: heel mooi resultaat behaald. Erg mooie wagens waar de degelijkheid vanaf druipt :love

Paulus de Boskabouter zei:
Klopt :ja En de zijbeplating werd pas in '89 ingevoerd. Deze is niet wegenbelastingvrij helaas... De 280E was de opvolger van de 260E

Ik heb jaren geleden een '93 E280 gehad geweldige auto´s de 124 blijft mijn persoonlijke favoriet, ooit komt er nog eens een 500 :love :love

Mijn oude roze gebakje

Afbeelding006.webp

Prachtige kleur! Mijn oom kocht in '94 een C124 E320 Sportline. (W is sedan, S is Combi en C is een Coupe) Wat een wagen was dat, ik was toen 13 en was er helemaal gek van! Een lichtgroene met donkere bumpers en zijbeplating.

Dat is echt dag en nacht verschil, zeer netjes hoor!
Is dit uw (bij)beroep of gewoon een hobby ? Want zo wil ik mijn W124 E250 ook wel zien shinen hoor !! :P
Stuur me anders een PB met je prijs voor een volledige exterieur behandeling ;-)

Alvast bedankt,
Quadcrosser