• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Mondeo mk3

Zow, da's mooi meegenomen dan!

Ziet er weer strakker uit én GPS zodat je vrouwtje je kan blijven volgen als je weer is ''boodschappen'' gaat doen. I-DE-AAL!

Inmiddels is het 11 dagen geleden dat de auto helemaal gepoetst is en in de wax is gezet. Ik word inmiddels helemaal gek als ik vuiltjes op de auto zie en aangezien we ongeveer 500 Km per week rijden is dat niet onvermijdelijk. Het resultaat is wel dat de auto in de laatste 11 dagen al 4 keer gewassen is :-D

Bij deze Pik ;-p

conv_2550.webp

conv_2551.webp

conv_2552.webp

En je komt thuis van je werk zit de eerste viezigheid er al weer op.........GRRRRRRRRRRRRRRR

conv_2553.webp

Oooooh, Oooeeeh, Aaahh! Mooi hoor!

En ja, zo gaat dat bij mij ook. En vervolgens irriteer je je mateloos, je wilt het meteen weg hebben.

Ik heb echter voorgenomen dat ik de auto dan maar ranzig laat worden en hem 1x in de week was. En hopelijk na zaterdag kan ik ook met de foamer aan de gang, zal ook een hoop schelen.

Greetz

Ziet er netjes uit man,
je moet maar zo denken... de eerste vervuiling is het ergst, snet als het eerste krasje, putje enz. ;)

maar toegegeven, ik vind het zelf ook redelijk irritant, is de auto eindelijk helemaal schoon na een dag zwoegen.... is hij na een ritje weer viez :|

En dan heb je nog niet eens een zwarte auto ;)

Ik was mijne ook meestal wel 2x per week... Vind ik ook geen probleem... sommige mannen gaan vissen... Ik was mn auto :-D
(Ruikt nog een stuk lekkerder ook;-))

Ik kwam er achter dat ik nog foto's had van voor het poetsen, wilde ze jullie niet onthouden. Dit waren de duidelijkste foto's maar zo zag de hele auto er dus uit.

conv_2657.webp

conv_2658.webp

conv_2659.webp

marsie1 Als ik wist dat de grepen er zo makkelijk af zouden gaan dan was dat een betere oplossing geweest idd. Aangezien ik tzt de buitenkant nóg een keer helemaal aan wil pakken moet ik de volgende keer maar eens zien hoe ik de grepen er vanaf moet halen.

Heb vandaag een tweedehands kärcher HD gekocht voor een prikkie (de 700S) doet het perfect en nergens lekkage. Heb zojuist een Monello foam lance besteld en 5 liter magic foam. Ben benieuwd hoe zo'n foam lans gaat werken, de auto zit nu onder de modder van de vakantie bij een boer op het erf dus ga dinsdag (als het dan binnen is) maar eens testen

Dat gaat genoeten worden @Janvis

in princiepe werkt 1:10 prima als verdunning, wil je echter mooi dik schuim zoals op de meeste youtube filmpjes is tezien zul je toch vlug richting 1:4 of sterker moeten gaan.

heb het vorige week eens puur geprobeerd, daar had de HD toch wel een beetje moeite mee ;) (was ook puur voor de fun)

Maupie00 Dat gaat helemaal goed komen, heb er meteen 5 liter magic foam van monello bij gekocht en ik gebruikt het alleen voor onze eigen auto's dus kan het gerust wat sterker mengen voor een optimale werking. Kan niet wachten tot de postbode is geweest (is nog een leuke dame ook O:-) )

• Leuk
Reacties: Maupie00