• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Maestro Car Dryer | Pre-order actie! *pre-order actie uitverkocht!*

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Het is bijna zover! De Monello Maestro Car Dryer verwachten wij volgende maand op voorraad en daarom starten we nu met onze (eerder aangekondigde) per-order actie!

De Maestro krijgt een verkoopprijs van € 185 en is hier te vinden:


Met de code *pre-order actie is uitverkocht* ontvang je maar liefst € 50 korting op deze geweldige Monello droger! Je betaalt dan dus maar € 135!

Let op! Het aantal pre-orders is beperkt. We stellen totaal 50 pre-orders beschikbaar, daarna zal de code niet meer functioneren. Wees er dus snel bij.


De Maestro is genoemd naar een noordwestenwind nabij de Adriatische zee. De Adriatische zee loopt langs de gehele oostkust van Italië. En dat is niet voor niets, de Meastro is namelijk niet zomaar een blower maar kan ook, dankzij de los in te schakelen verwarmingsfunctie, de lucht verwarmen tot zo'n 46 °C. Hiermee is het mogelijk om je auto nog sneller te drogen. Bovendien wordt de lucht gefilterd met een verwisselbaar en wasbaar filter.
Met de Maestro Car Dryer is het mogelijk om je auto echt contactloos te drogen. Hiermee voorkom je dat er vegen of swirls worden gecreëerd tijdens het drogen. De Meastro is een zeer efficiënte en krachtige blower in compact formaat met instelbare blaaskracht. Op de hoogste stand haalt de blower windsnelheden boven de 300 km/h. Dat is drie maal de kracht van een orkaan! Kwetsbare delen? Dan stel je de blower gewoon in op een lagere stand met de traploos instelbare snelheidsknop. Wel zo handig. Daarnaast is de Maestro natuurlijk ideaal voor het drogen van velgen, kieren, dorpels, roosters en meer! Hiermee voorkom je dat opgedroogde waterdruppels voor vlekken kunnen zorgen.


Er worden twee verschillende nozzles meegeleverd, een ronde en een platte. De tips daarvan worden beschermd met een flexibele rand. Je sluit ze aan op de 5 meter lange slang! De slang is flexibel en kan heel compact worden opgeborgen in de meegeleverde Monello draagtas. De slang kan erg warm worden en is uitgerust met een zachte greep om de slang zonder problemen vast te kunnen houden. De tips worden vast gezet met een bajonet aansluiting.
Met het optioneel verkrijgbare onderstel met wieltjes is de Maestro gemakkelijk te verplaatsen.
Specificaties:

  • 2200 watt motor
  • 600 watt verwarmfunctie (totaal 2800 watt)
  • 300km/h blaassnelheid, traploos instelbaar
  • 5 meter flexibele slang
  • 7 meter stroomkabel
  • 2 opzetstukken (rond en plat) met zachte tips
  • Inclusief Monello opbergtas


machine_met_slang.jpg
closeup.jpg

machine.jpg
machine2.jpg
tas.jpg
doos.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe. Eindelijk :)

Mooie aanbieding!

Is retourneren eventueel ook mogelijk?
Stel dat hij niet bevalt o.i.d?
 
Hier ook besteld :)

Hopen dat het probleemloos hier op de camping gaat werken. Ik moet de caravan ook nog wassen. Mooi test object :)

@Tim wat wordt de verwachte leverdatum?
 
@RoyR

@Tim schreef
QUOTE
Het is bijna zover! De Monello Maestro Car Dryer verwachten wij volgende maand op voorraad
UNQUOTE
Dat betekent dat hij uit gaat van ergens in de maand juli. Zal sterk afhangen van hoe spoedig een schip het kan transporteren, mag lossen in een haven, de douane afhandeling en dan transport in Nederland. Hierbij zitten veel zaken die tot op het laatst onduidelijk zijn en waar je weinig invloed op hebt.

Op je camping zou ik even controleren hoeveel stroom je mag trekken uit het net. 2800 Watt zal bij een stacaravan aansluiting wel lukken vermoed ik, maar zekerheid voor alles. Anders kun je de verwarming uitschakelen. Scheelt weer 600 Watt.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tim
Dan vul je de code denk ik in in het verkeerde veld of je drukt op de verkeerde toepassen knop. Hier werkt de code prima op mijn mobieltje.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
100% zeker correcte veld ;) krijg ook bovenin balkje dat code is toegepast. Echter in hetzelfde scherm en het afreken scherm blijft volledige prijs staan.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190613-081158.png
    Screenshot_20190613-081158.png
    150 KB · Weergaven: 216
  • Screenshot_20190613-081209.png
    Screenshot_20190613-081209.png
    154,2 KB · Weergaven: 181
  • Screenshot_20190613-081233.png
    Screenshot_20190613-081233.png
    161 KB · Weergaven: 159
Dan ben je 1 van de laatste die geluk heeft gehad met bestellen ;) : inmiddels werkt de kortingscode niet meer.
(tenzij CC op mijn account heeft ingesteld dat ik er maar 1 mag bestellen met korting)