• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Motorkap aangepakt

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
901
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Vandaag heb ik de motorkap van de M Coupe aangepakt. Daarbij heb ik de volgende stappen doorlopen:
  1. Wassen met Dodo Juice Supernatural Shampoo (de hele auto)
  2. Afspoelen met HD (de hele auto)
  3. Drogen met Delirium doek en Nanolex Final Finish als drooghulp (de hele auto)
  4. Kleien met Dodo Juice Supernatural medium clay en PB Spray and Wipe als glijmiddel (de motorkap)
  5. Polijsten met DAP 900V3 met Scholl S3 (op oranje Monello) en S30 (op witte Monello) (de motorkap)
  6. Prewaxen met Dodo Juice Supernatural Micro Prime (de motorkap)
  7. Waxen met Dodo Juice Supernatural 2.0 (de motorkap)
  8. Aftoppen met Dodo Juice Carnauba Glaze (de hele auto)
Op de foto zie je het misschien niet zo goed maar live is het verschil tussen de uitvoerig behandelde motorkap en de rest van de auto goed zichtbaar.

20160716_204709klein.webp

• Leuk
Reacties: Kees-sw
Jij begint steeds meer DJ te worden.... Erg leuk.

Op de foto zie ik een duidelijk meer wetlook op de motorkap....
Netjes gedaan en zal een flinke klus zijn geweest op die lekker werkzame lak van BMW....

Wil ooit nog eens die auto bezitten, helaas steeds minder mooie exemplaren. Tegen de tijd dat ik genoeg geld heb voor zulke auto's is de 6-in-lijn uitgestorven denk ik. Achja genoeg gehuild, back on topic.

Waarom alleen de kap?