• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(My) Golf Mk7 GTI

Mooi werk!

Ja. Cancoat aanbrengen zoals prime werkt echt super!
Ik doe niet anders meer.

Wat heb je om t flesje prime gedaan?
Zelf doe ik t altijd in een boterhamzakje, dichtknuppen en daarna goed opbergen in de originele verpakking.
 
Die GTI hmm. bijzonder mooie wagen. Helaas dat ik opzoek moet naar een 5 deurs (octavia oid i.v.m. toekomst plannen.) anders mocht je me altijd bellen als je hem ging verkopen :)
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Weer knap werk @Zluytr !!

Ik heb wel nog 2 vraagjes:

1) Je gebruik gyeon primer als laatste stap voor je de coating aanbrengt. Je gebruikt deze primer dus als laatste stap bij het polijsten (dus niet eerst nog scholl s30 bijvoorbeeld)? En als je de wagen een nacht laat staan kan je de ochtend nadien gewoon de coating aanbrengen zonder de primer af te nemen met een doek. Wil je dit wel meteen aanbrengen, dan moet je even afnemen met een doek? Klopt dit ongeveer wat ik hier vertel :).

Ik wil in de toekomst ook een coating proberen, maar als je de primer kan gebruiken i.p.v. scholl s30 dan bespaar je tijd en een hele tussenstap aangezien de primer is ontworpen om nadien een coating aan te brengen.

2) Je machines (rupes lhr 15 mark 2 als ik het goed heb), hebben geen kabel gemonteerd? Ik wist niet dat dit mogelijk was?

Greetz
 
En wat is het merk van je "detail"(?)-kar of waar heb je die gekocht? Edit: al gevonden (Datona) staat er gewoon op natuurlijk :rolleyes:

Is wel ideaal hoor. Gebruik het karretje de hele dag.

Wat heb je om t flesje prime gedaan?.

Is gewoon nog het originele plastic wat eromheen zat. Ik doe alleen een tape’je om de dop heen.

Verder heb ik een kastje waar ik alleen coatings in doe.

Wederom heel netjes! Nieuwe/andere uitlaat er onder?

Ja heb ik een tijdje geleden op maar laten maken JMTuning.

Geluid is perfect nu. Stil bij rustig rijden, en brullen als je gas geeft.
 
Het blijft een streling voor het oog! Zowel de setting, als de wagen. De glans is fantastisch! Ik heb idd van @tembaco ook al gehoord dat het aanbrengen van de cancoat beter is met een suède doekje. Veel zuiniger blijkbaar. En als je basis al goed zit... dan kan het eigenlijk niet meer stuk. Two thumbs up and hats off!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
@Steven130690 klopt!
Met Primer kan je goed finishen na een medium stap als deze.

Als je meteen gaan coaten moet je eerst ontvetten met Prep, als je een dag wacht zo je meteen kunnen coaten.

Dit heb ik nog niet geprobeerd, ook omdat ik Eem rondje ontvetten met Prep alles dan vervelend vind.

2) ik heb nog een mk1. Maar heb de draden (met de hulp vam een vriend) vervangen voor een plug in systeem van festol.

Alle draden zijn vervangen voor 1 10meter snoer. Deze is dus langer, en is dunner en soepeler. Ook werkt het veel georganiseerder als je meerdere machines gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: Steven130690
@Nick1407 het suède doekje gebruikte ik altijd al voor Cancoat.

Ik doelde meer op een druppelaar te gebruiken inplaats van de (in mijn ogen vervelende) sprayers.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Ik kijk nog ff jouw topic door, en het valt me op dat jouw machines draadloos zijn....wat heb je met die kabeltjes gedaan??
 
Ja heb ik een tijdje geleden op maar laten maken JMTuning.

Geluid is perfect nu. Stil bij rustig rijden, en brullen als je gas geeft.

Wat een toko he van Jelmer! Super aardige gasten ook. En wat een kwaliteits werk. Zeker niet de goedkoopste, maar is het wel waard.

Je had toch eerst iets laten maken in noordwijkerhout?

Ik heb van JMtuning zon kleppensysteem op de blade zitten. Wel het goedkopere systeem met ‘cut out’ zelf gemonteerd ook, en rvs gelast. Ik moet nog de grootste cat er tussenuit halen, dat stuk buis laat ik ook bij hun opmaat maken en optrompen e.d en dan zelf monteren.

Je gti staat er bizar netjes bij hoor!
 
Thanks @Blade

Ja ik ging altijd naar Noordwijkerhout voor mijn uitlaat werk, was daar ook tevreden over maar dit is van een ander niveau!

Kleppen systeem van hun is idd ook geniaal!
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Mooie wagen en leuk om de detailing zo te volgen. Heel handig ook zo'n voorbeeldje voor het aanpakken van steenslag. Is dat flesje met de witte dop de blanke lak?
 
Ik pak toch graag nieuwe doeken voor een coating, en de Nanolex doeken zijn van de echt doek doeken het meest betaalbaar in 5 pack.
Gebruik je de doeken éénmalig bij het aanbrengen van de coating en gaan ze dan weg of gebruik je ze (na wassen) voor andere doeleinden?