• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na een dag Dap500! + Nieuwe fotos!

AstraSport

Detailing rookie
1 mrt 2010
76
0
Eerst heb ik de auto weer goed gewassen met Meg's Gold Class Shamp&Cond.
Daarna afgespoelt met de tuinslang, en afgedroogd met Microfiber.
Kleien was paar weekjes geleden gedaan dus vond wel goed.
Al het aangrenzende rubber en plastic weer afgeplakt...
Toen dé Dap500! Eerst de Monello Mezzo op White , sommige plekjes toch de Mezzo op de orange cutting pad gebruikt en daarna weer de Mezzo op White , daar ben ik best wel even mee bezig geweest.
Toen de Monello Finale op Black Finishing.
Toen kwam de Glaze , Poorboy's Black Hole op Black Finishing.
Toen de Sealant , Poorboy's EX-P pure sealant op Gold Concorso.
En als laatste de Wax , Meg's DC Carnauba Wax.
Totaal met alles klaarzetten en opruimen ben ik ongeveer 11 uur bezig geweest , ik had wel een hulp met uitpoetsen telkens.

Voor de Dap500! Toch wat swirls in de volle zon.
P3070001.jpg

Ná de Dap500! Zo goed als weg!
P3080002.jpg

P3080001.jpg


Voor de Dap500! Hier heeft een sticker gezeten ofzo.
P3070009.jpg

P3070008.jpg

Na de Dap500! Ondanks de blanke lak toch redelijk bij gekomen , ik denk dat ik als t iets lekkerder weer is de achterklep nog een keer helemaal behandel , want ik wil nu de letters er ook wel af gaan halen en kijken of ik dat ook beter krijg eronder , en als dat zo is Géén! letters meer terug erop!
P3080003.jpg


Voor de Dap500! Je ziet wel wat krasjes en een paar diepere krasjes.
P3070004.jpg

Na de Dap500! de lichtere krasjes zijn zo goed als niet meer te zien , de diepere niet , mja dat wist ik wel.(foto komt als er weer zon is!)
Na de Dap500! Helaas trilde ik schijnbaar want de foto is een beetje wazig maar je kan iig wel zien dat die glimt als nooit tevoren.
P3070017.jpg

Ik vond het allemaal gemakkelijk aanbrengen en uit poetsen , denk wel dat het nog beter kan met deze middelen/materialen , maar voor mn eerste keer dappen ben ik wel erg tevreden er over.

Toen dr even zon was ben ik gelijk naar buiten gegaan en fotos gemaakt , helaas nadat er een sneeuwbui over was gegaan en de zon was van korte duur, morgen weer ff proberen!
 
Die sticker zal wel een dealersticker zijn geweest van Opeldealer Autoteam, komt mij iig bekend voor, zoiets:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]