Inderdaad een interessante discussie die ik laatst ook had... het is mijn buurman laatst wel gelukt... kat in z'n kunstofIk had het er van de week nog over met een collega (kattenbezitter) of je de eigenaar aansprakelijk kan stellen voor schade die een kat aanricht. Het blijft bij mij niet altijd beperkt tot 'zandpoten'.
zwembad gevallen (was gelukkig leeg) en vervolgens helemaal aan stukken gereten omdat ie er niet uit kwam... zielig hè :bad
Maar goed, hij heeft een foto gemaakt van het beest in z'n zwembad en met dit bewijs kon de eigenaar niets anders doen dan
een nieuw zwembad lappen. Bewijs is in zulke gevallen dus cruciaal.
Hahaha... waarschijnlijk wel... als ie zichzelf in het spiegelbeeld ziet denkt ie ineens dat ie 2 x 7 levens bij z'n huidige baasje moet blijven ipv 1 x 7.Gebeurt gek genoeg meestal in de eerste paar dagen nadat ik mn Lude heb gewassen/gewaxed. Zouden ze soms schrikken van hun eigen spiegelbeeld?
Nog eentje om over na te denken... een honden eigenaar moet verplicht hondenbelasting betalen en meestal verplicht de hondenpoep
opruimen. Een katten eigenaar betaald volgens mij geen rooie cent en laat de kat fijn in andermans tuin schijten (in eigen tuin doen ze dat niet). Interessant, niet?
Anyway, terug naar de velgen...
Ik kreeg 'vannacht' ineens een ingeving...
Voor ik die velgen koop wil m'n vrouw eerst met zomervakantie zijn geweest... op zich
natuurlijk helemaal terecht...hmm... maar als m'n banden nu eens gingen slijten... dan moeten
er nieuwe banden onder m'n huidige 'standaard' velgen, toch?
...en daar zou ik nu juist t.z.t. winterbanden om gaan leggen...
is het dan niet een 'redelijk' argument om toch maar eerder over te gaan op nieuwe velgen? 8d
Aan de andere kant... na de vakantie zeker weten dat je genoeg euri 'over' hebt voor nieuwe
velgen geeft natuurlijk ook weer rust... damnit... waarom zijn vrouwen toch altijd zo verstandig als
het om centen gaat?!