Beste allemaal,
Graag zou ik van jullie ervaringen gebruik maken.
Ik heb een zilveren volvo v50 van 15 jaar oud en ik zou deze graag weer wat frisser eruit willen laten zien. Er zullen vast wat swirls opzitten. Ik wil de lak en kleur en glans van alle delen weer wat terugbrengen. Ik vroeg me af wat doen jullie ALTIJD, en wat doen jullie zullen we maar zeggen 1 a 2x per jaar. Is het volgende een juist plan?
Afspoelen met water altijd
Wassen met shampoo altijd (wolff chemical white satin is dit een goede shampoo?)
Kleien (1x per jaar?) Monello Dolce verde
Polish (2x per jaar) welk hiervoor het beste pakken?
Glaze altijd (poorboys white diamond goede keuzen?)
Wax altijd (collonite 845)
En wat kan ik dan voor de zwarte delen van de auto pakken deze zijn iets verkleurd niet al te veel...
Ik hoop dat iemand me wat opweg wil helpen...
Groet,
Erik.
Graag zou ik van jullie ervaringen gebruik maken.
Ik heb een zilveren volvo v50 van 15 jaar oud en ik zou deze graag weer wat frisser eruit willen laten zien. Er zullen vast wat swirls opzitten. Ik wil de lak en kleur en glans van alle delen weer wat terugbrengen. Ik vroeg me af wat doen jullie ALTIJD, en wat doen jullie zullen we maar zeggen 1 a 2x per jaar. Is het volgende een juist plan?
Afspoelen met water altijd
Wassen met shampoo altijd (wolff chemical white satin is dit een goede shampoo?)
Kleien (1x per jaar?) Monello Dolce verde
Polish (2x per jaar) welk hiervoor het beste pakken?
Glaze altijd (poorboys white diamond goede keuzen?)
Wax altijd (collonite 845)
En wat kan ik dan voor de zwarte delen van de auto pakken deze zijn iets verkleurd niet al te veel...
Ik hoop dat iemand me wat opweg wil helpen...
Groet,
Erik.