• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Pistola Corta - Short Trigger Gun voor hogedrukreinigers

Laat ze dat een weekje later doen, als de bestellingen de deur uit zijn... Straks krijg ik een stoeptegel in plaats van mijn short trigger gun :p
 
Bij mij stond er dat er nog 1 te kort was, maar toch besteld, zal wel goed komen verwacht ik.
Dat klopt want het product komt pas dinsdag bij ons binnen. Daarom staat er ook bij dat bestellingen met de Pistola Corta pas vanaf dinsdag verzonden worden.
 
Het is dat ik al een mosmatic short gun heb. Ik ben ook 2m en kan het iig van harte aanbevelen. Ik heb aan de achterkant van mijn gebogen lance een quick connect gemaakt, soms klik ik die in de short gun als ik wat meer lengte wil, bijv op het dak. De lange gun gebruik ik zelden of nooit meer.
 
Zo lang de winkelwagen button er is (we hebben er nog slechts enkele stuks voor die prijs) kun je hem bestellen.
De reden dat deze Niet op voorraad staat is omdat de zending pas dinsdag bij ons binnen komt zoals het er nu naar uit ziet.
Maar we wilden jullie toch een mooie aanbieding doen en vandaar dat deze alvast is te bestellen.
We hadden gehoopt ze op tijd binnen te krijgen maar dat lukte nét niet. :sob:


edit: Inmiddels zijn alle 50 stuks verkocht!
Tot 13:00 kun je nog wel de Pistola Corta met 25% korting bestellen tijdens de Monello Hour Deal:
 
Laatst bewerkt:
Hoe werkt het eigenlijk als vervanging van een K5 of K7 met powercontrol? Zal de HD dan altijd op max staan of laatst ingestelde via de power control voor vervanging? (geen idee hoe dat eigenlijk werkt)
 
Volgens mij regel je dat met het pistool en dus is dat altijd maximaal. We hebben hier een K7 met power control en dat werkt gewoon goed. Je kunt de kracht uiteraard niet meer instellen maar met de nozzles bepaal je ook de kracht (op een andere manier). Hoe meer graden de waaier is hoe milder de reiniging.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Ik heb een oeroude Kärcher (en nee, ik ga geen nieuwe HD kopen) en mijn aansluitingen zijn zelf anders dan de K-series

De aansluiting direct op de spuit heeft pootjes die 90graden anders staan (foto 1 en 2)

Ik heb een adapter die omvormt naar iets dat lijkt op K series, maar smaller. (Foto 3 en 4, geel is K series, andere is nog net niet uit steen gehakt)

Op die adapter heb ik een adapter die naar K series gaat en daarop zit de Monello adapter voor de foam lans (nee, ik wil nog steeds geen andere HD).

Maar mijn fijne brede spuiter is foetsie, dus ik werk vaak met een smalle straal, maar dan moet ik dus bewust oppassen niet te dichtbij te komen, want die is kneitersterk

Is dit spul nog te krijgen? Anybody?

20210926_170255.jpg
20210926_170251.jpg
20210926_170100.jpg
20210926_170034.jpg
 
Ben vandaag eens aan het kijken geweest hoe ik de slang van mijn K4 los krijg van mijn huidige handvat....nog niet gelukt.
 
Nou, ik heb die van mij vandaag binnen gekregen en ik kan niet anders zeggen dan: top kwaliteit! Ligt ook lekker in de hand en voelt degelijk (zwaar, robuust) aan! Ook even getest, weliswaar op de stoeptegels, maar dikke prima hoor! Weer een toppertje toegevoegd aan het CC assortiment ;)