• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Pistola Corta - Short Trigger Gun voor hogedrukreinigers

Vandaag ook voor t eerst gebruikt, om m'n K2 series, niet heel bijzonder dus. Wat een heerlijk ding, top gewoon. Mooi de wielkasten kunnen schoon spuiten, kwam aardig wat bagger vandaan. Ook mooi wendbaar met afspuiten. Koppeling is nog wel wat stug en ook de standaard slang is vrij lastig (kan niet vrij bewegen), maar een 10 meter slang die wel draait bij de koppeling is €80. Dat is de aanschaf van mn K2 geweest :joy:

Voor nu doen we het hier mee, aan de Pistola ligt het in ieder geval niet :D

Greetz Emiel
 
Ik heb een oeroude Kärcher (en nee, ik ga geen nieuwe HD kopen) en mijn aansluitingen zijn zelf anders dan de K-series

De aansluiting direct op de spuit heeft pootjes die 90graden anders staan (foto 1 en 2)

Ik heb een adapter die omvormt naar iets dat lijkt op K series, maar smaller. (Foto 3 en 4, geel is K series, andere is nog net niet uit steen gehakt)

Op die adapter heb ik een adapter die naar K series gaat en daarop zit de Monello adapter voor de foam lans (nee, ik wil nog steeds geen andere HD).

Maar mijn fijne brede spuiter is foetsie, dus ik werk vaak met een smalle straal, maar dan moet ik dus bewust oppassen niet te dichtbij te komen, want die is kneitersterk

Is dit spul nog te krijgen? Anybody?

Bekijk bijlage 147578Bekijk bijlage 147580Bekijk bijlage 147581Bekijk bijlage 147582
Ahaaaa. Vandaag nog eens goed gekeken en wat blijkt.....ik heb helemaal Kärcher, maar een TopKraft. 120bar slechts.

Toch maar eens kijken voor een vervanger misschien
 
Vandaag ook voor t eerst gebruikt, om m'n K2 series, niet heel bijzonder dus. Wat een heerlijk ding, top gewoon. Mooi de wielkasten kunnen schoon spuiten, kwam aardig wat bagger vandaan. Ook mooi wendbaar met afspuiten. Koppeling is nog wel wat stug en ook de standaard slang is vrij lastig (kan niet vrij bewegen), maar een 10 meter slang die wel draait bij de koppeling is €80. Dat is de aanschaf van mn K2 geweest :joy:

Voor nu doen we het hier mee, aan de Pistola ligt het in ieder geval niet :D

Greetz Emiel
Een vraag heb gisteren van mijn collega een Kärcher K2 gehad. Hij heeft een k4 aangeschaft en had deze dus over. Nu dus op zoek naar een goeie foam gun en wil ook de Monello Pistola Corta aanschaffen. Kan jij vertellen wat ik dan precies nodig heb?
 
@VinnyAMS sure (sws kan je altijd even mailen/bellen met het Carclean team voor vragen, moest ik ook voor deze combo o_O)

De Monello Pistola Corta is geen foam gun: het is een korte HD lans. Dus ipv die hele stok van de K2, heb je dit pistool. Veel makkelijker en veel meer wendbaar. De slang klik je dan in de Pistola.

Voor foam kan je uitbreiden naar de Monello Lancia 2.0 dat is wel een foamer. Die kan icm de Pistola Corta: die klik je er dan in.

Greetz Emiel
 
Vraagje! Ik ben recent overgestapt van Karcher naar Nilfisk maar wil de Pistola Corta nog wel voor een tijd gebruiken. Kan ik de aansluiting veranderen van Karcher naar Nilfisk?