• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

@Jeroen dit is het bewijs dat jij teveel op onze webshop en ons forum aan het surfen bent.

Maar het klopt. Achter de schermen zijn we bezig met een nieuwe inrichting van onze servers. Dit was het laatste stukje onderhoud dat uitgevoerd moest worden (hopen we haha).
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Jeroen
Zojuist een belangrijke security-fix ad hoc moeten installeren / toepassen. Dus forum was even niet beschikbaar. Inmiddels zijn we er weer, maar er moeten nog wel wat templates aangepast worden.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
Ik weet niet of iemand anders dit gemeld heeft... maar de link naar nieuwe berichten is weg op de iPhone.

Best een verlies om eerlijk te zijn.
41C7CB08-F4A8-4303-BDFD-1C1ACE851FBB.jpeg
 
Op mijn Samsung S7 - Samsung Internet - heeft daar nooit een "Nieuwe berichten"-knop gezeten. ;) @pwillemske

Ik moet op de 3 streepjes drukken, helemaal links in de balk. In het menu klik ik dan op nieuwe berichten.
Helemaal rechts in de balk zie ik ook een vergrootglas, maar links daarvan het icoon van meldingen, enveloppe en mijn avatar.

Screenshot_20180726-122105_Samsung Internet.jpg
 
Kan mij ook niet herinneren dat ik die knop ooit gezien heb op android. Overigens zijn de profiel / postvak / notificatie knoppen wel alleen maar zichtbaar op landscape, terwijl die volgens mij prima passen in portrait mode. Tevens zoals al eerder op gemerkt (volgens mij door @Zluytr) is de knop om berichten te bewerken op Android (Chrome) niet zichtbaar in portrait mode, maar wel in landscape mode.
 
@Tim lekker aan het rommelen met de kleuren? ;)

Mis het blauwe eigenlijk al bij nieuwe berichten enzo,...

De diepzwartere kleur is weL prettiger. Maar het blauwe erin moet er ook weer bij hoor!

Maar volgens mij is er wel meer veranderd. Lekker stiekum aan het updaten zeker?
 
  • Verbluft
Reactions: Tim
Moest nu ook even beter kijken hoor,...

Maar was bijv. Bij nieuwe berichten dat de” nieuwe berichten” altijd blauw gekleurd was, is het nu donker zwart.

114179


Maar ook op de hoofdpagina is alles veel zwarter enzo,...

114180
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Brad en Tim
Het forum heeft dus weer een update gekregen, waaronder een aantal veiligheidupdates.

Maar o.a. ook:

  • Mogelijkheid tot push-notificaties op je apparaten. Je komt daarmee dicht in de buurt van Tapatalk qua ervaring en je zou je email notificaties kunnen beperken.
  • Uitbreiding 'Liken' je kunt nu ook op een Facebook-achtige manier een bericht liken met 'Geweldig', 'Grappig', 'Verbaasd', 'Boos'
  • De tekst-editor is gemoderniseerd en uitgebreid
  • Je kunt bookmarks / bladwijzers aanmaken (zie rechtsboven in de hoek van een topic het vlaggetje)
  • Je kunt nu video's uploaden (nu nog beperkt tot kleine video's, gaan we aanpassen)
  • Emoji support, maar dat krijg ik nog niet ingeschakeld. Dus de gestandaardiseerde emoji's kun je straks gebruiken naast de normale smilies
  • Je kunt nu ook BB-code gebruiken bij je statusupdate
  • En onder de motorkap zijn er veel technische verbeteringen doorgevoerd