• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Noble M12 GTO

bzguy

Detailing guru
13 sep 2010
312
120
Zoals je bij projecten kon lezen was ik de afgelopen dagen bezig aan m'n Noble M12 GTO ; veel werk, maar wel dankbaar werk :)

Wat en hoe kun je lezen in het betreffende topic (zie HIER ), maar hier wil ik me vooral richten op de show-off, hoe de wagen uiteindelijk geworden is, en ben er (niet onterecht ?) fier op :)

Laatste details die ik aangebracht heb :

- nieuwe matjes met Noble logo
- Noble ventieldopjes

En nu eindelijk tijd voor de foto's, inclusief de verplichte "Nicknameless-shot" :

P1050867.webp

P1050871.webp

P1050872.webp

P1050873.webp

P1050878.webp

P1050880.webp

P1050882.webp

P1050885.webp

Vette kar! Dit is echt fun in het kwadraat lijkt mij! Verder ook een prachtig resultaat hoor:cool
Veel raceplezier en "keep it in one piece"

Oooohh... I've got a crysis!!:schaam

Wat een prachtig stukje techniek. alleen al ernaar kijken geeft je al een kick.
wat voel je als eigenaar dan wel niet?

Paulus de Boskabouter zei:
:eyes Echt een superresultaat behaald! Zou ik graag eens een rondje Ring mee willen sturen :ja Prachtwagen :love :-)^

ik wil van te voren wel even een opwarm rondje (of 2) doen, als we het er nou toch over hebben:lol

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties :)

Ben er idd wel apetrots op, de vetste & snelste wagen die ik ooit gehad heb, en maar 2 in ons landje, dus lekker exclusief :)

Gaat als een speer, men zou de gekste dingen doen om er een foto van te nemen, LOL

Was wel niet de makkelijkste klus : heb al ondervonden dat polyester niet zo makkelijk polijst als metaal, ook iets moeilijker om er een diepe glans in te brengen, wellicht door de kunststof ondergrond, maar het is uiteindelijk allemaal heel goed gelukt :)