• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dylandr

Detailing chief
28 jul 2014
349
100
Amsterdam
Beste forumleden,

Ik heb altijd een beetje het merk Autoglym onderschat, totdat ik een keer de vinyl & rubber care gekocht en gebruikt had. Ik was zeer onder de indruk van de werking hiervan, geeft een heerlijke donkere matte look op mijn dashboard.

Maar het zal denk ik vaker voorkomen bij mensen dat ze twijfelen met een aankoop van of een bepaald merk of een bepaald productsoort, maar uiteindelijk positief verrast worden door de werking van het product. Zal ook soms wel is tegenvallen. Maar ik zou graag jullie ervaringen horen van bepaalde producten die redelijk twijfel veroorzaakte bij de aankoop, maar uiteindelijk jullie uiteindelijk toch positief verraste
 
  • Leuk
Reactions: Super055
- De soft 99 fusso coat light wax.

Goedkoop product waar ik mijn twijfels bij had.
Verwerking zeer makkelijk, afnemen iets moeilijker. Maar het resultaat is heel erg mooi.

- De interior detailer en multi purpose dressing van Magicglaze.

Had mijn twijfels vanwege de vrij lage prijs, maar de producten ruiken heel lekker.
De multi purpose dressing laat echt een hele mooie finish achter op het dashboard.
De interioir detailer laat ook al een goede finish en geur achter.
 
- Soft99 Fusso Coat.
Chinees waxje, dus dacht dat t niet veel kon wezen. Maar echt een top wax of, sealant?
Mooie glans, goede beading / sheeting en lange standtijd!


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
-Sonax Brilliant Shine Detailer
Niet zozeer door iedereen onderschat, maar wel door mij. Ik zou het nooit zelf hebben gekocht, maar het zat in mijn mystery box van eind 2014.
Geweldig spul met mooi resultaat. Ruikt ook nog eens best lekker.
 
  • Leuk
Reactions: bros en Kees-sw
turtle wax ice shampoo...
ooit eens ergens bij gekregen, en gebruikt op auto's van familie. al snel geziendat dit een hele fijne shampoo is!
glad, veel schuim en sterke glans.
 
Hubi producten. wat mij betreft stuk voor stuk goede producten die ergens een beetje familie zijn van Waxaddict, maar sterk ondergewaardeerd naar mijn mening.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
@wilco welk product van dat merk raad jij mij aan om kennis te maken? Heb er namelijk wel interesse in.

Ik heet dan wel geen @wilco en ik heb alleen nog maar ervaring met HubiDash. Heel fijn spul met een prachtige (zijde)matte finish, niet vettig een zeer goed te verwerken. Daar krijg ik dus echt een strakke grote teen van.
 
Ik heb vanalles van hubi. De wash is de fijnste shampoo die ik ooit gebruikt heb. Overtreft wat mij betreft de dodo btbm die ik jarenlang naar volle tevredenheid heb gebruikt.

Wat ik verder echt kan aanbevelen is de hubi wax, de dash, de tyre, de fabricote, rim, trim, en de luchtverfrisser. De glasreiniger is prima maar er zijn betere glasreinigers. Hieronder de beading van de wax.
image.jpeg
.
 
Gelukkig is het hier redelijk onafhankelijk inderdaad.
Kwam misschien wat lullig over, maar was niet zo bedoeld in elk geval.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Super055
Gelukkig is het hier redelijk onafhankelijk inderdaad.
Kwam misschien wat lullig over, maar was niet zo bedoeld in elk geval.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Voel me niet snel gepikeerd hoor :innocent:
Ben hier ook om te leren...

Onder het mom van 'got-2-know' is alternatief vergelijkingsmateriaal ook wel handig. Niet alles kan geweldig zijn (helaas)...
 
Het noemen van andere, niet door CC gevoerde merken word gedoogd, het verwijzen naar andere webshops is een andere categorie. Zie punt 8 forumregels. Maar zolang de mods het goed vinden :)
 
Ik was hem zelf bijna vergeten, maar vind het toch wel een geweldige shampoo voor bv de winter maanden of gewoon om te wassen + beschermen in een.

https://www.Carclean.com/product/GlansProtector/GlansProtector_Totaal_500ml_GPT_500_100553