• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Ik ben mijn lijstje voor de SSS aan het voorbereiden, en nu lukt het me niet om de Kompressor Light Cutting Pad - 6" - Oranje aan mijn verlanglijst toe te voegen... Als ik op de knop "zet op verlanglijst" klik word ik naar mijn lijstje gestuurd, alleen staat dan deze pad er niet op.

Edit: als ik het probleem probeer te omzeilen door deze pad alvast in mijn winkelwagentje te doen heb ik precies hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt:
Als ik op de website van carclean zoek via merken, kan ik bij Sonax de ruitenreiniger niet vinden. Eerst dacht ik dat die uit het assortiment was. Toen ik op ruitensproeiervloeistof ging zoeken vond ik hem wel.
@Tim foutje?
 
Misschien al benoemd (sorry, 25 pagina's doorspitten is me net iets te veel :yum) maar bij gebruik van de mobiele versie is het niet mogelijk direct je verlanglijstje in te komen. Alleen door middel van een product te selecteren en toe te voegen aan je verlanglijstje, kom je hier op terecht.

Greetz Emiel
 
@TWA is benaderbaar via hamburgermenu in accountmenu.

zie onderstaand.
1fc701a2b15d2d5252b659b3f4f72331.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Misschien een idee om op de webshop ook te kunnen selecteren op hoogste waardering bovenaan? Een optie die ik zeker zou aanvinken aangezien ik prijs ondergeschikt vind.
 
Afgelopen week een kleine bestelling gemaakt in de webshop, opgehaald en afgerekend in de winkel waar de winkelwagen naar een rekening is omgezet, uiteraard voldaan in de webshop.

Nu geeft mijn winkelwagen nog een klein 4tje aan bij de knop voor het aantal producten, maar als ik erop klik zegt hij dat mijn winkelwagen leeg is.

Op m'n telefoon toen weer een kleine bestelling gemaakt die nu wel op m'n telefoon zichtbaar is maar niet op m'n PC, terwijl ik bij beiden ben ingelogd. Ik gebruik Chrome (laatste versie) op Windows.
 
2018-10-25 10_02_12-Kwazar Mercury 360 Sprayer - Diverse kleuren _ Carclean.com - SeeCubic Edi...png

Wel of niet op voorraad?
Ik vroeg me af of je bij het bestellen in een later stadium nog een kleur moet gaan selecteren... :confused:
Het "graden--symbooltje" zal wel wegvallen (rechtsboven bij de laatste bullet en ook onderaan in de tekst) maar misschien beter wel even 'graden' voluit ervoor in de plaats zetten ;)
 
Laatst bewerkt: