• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Voor een (te) gekke Belg zal er vast wel een plekkie zijn. Stuur D-J ff een PM. De meeting begint een internationaal evenement te worden :-).

Probleem is dat D-J zijn postvak vol zit en geen pm's kan ontvangen ;-). Ik hoor het wel.

Ik zou er zondag 18 november ook heel graag bij willen zijn als dat mogelijk is? Ben die zaterdag toch al in overijssel ;-)
Zou mijn eerste keer zijn bij deze meeting.:)
Hoor graag waar ik mijn betaling naartoe over kan maken. Probeer ook nog wel een pb te sturen.

1. D-J (betaald)
2. Eddy (betaald)
3. Jeroen (betaald)
4. DennisD (betaald)
5. sjoerdnijhuis (betaald)
6. Eelco (betaald)
7. LB (betaald)
8. Erikjeeh (betaald)
9. Duckmole (betaald)
10. Carl einser (betaald)
11. Niki
12. Arjan & Wilma (betaald)
13. Herold (betaald)
14. Knopjes (betaald)
15. Shaminoo (betaald)
16. DMSLex (betaald)
17. SkyBuMp
18. Soepergrover
19. JustyPerfect
20. Denno
21. Stefan207
22. BC911
23. S6Diesel

Zal me dan ook maar voorlopig op het lijstje zetten ....

1. D-J (betaald)
2. Eddy (betaald)
3. Jeroen (betaald)
4. DennisD (betaald)
5. sjoerdnijhuis (betaald)
6. Eelco (betaald)
7. LB (betaald)
8. Erikjeeh (betaald)
9. Duckmole (betaald)
10. Carl einser (betaald)
11. Niki
12. Arjan & Wilma (betaald)
13. Herold (betaald)
14. Knopjes (betaald)
15. Shaminoo (betaald)
16. DMSLex (betaald)
17. SkyBuMp
18. Soepergrover
19. JustyPerfect
20. Denno
21. Stefan207
22. S6Diesel
23. BC911

Sorry ... 22 en 23 mogen natuurlijk omgedraaid worden ;-)
En pm'en lukt mij idd ook niet, maar komt vast goed.

Geen probleem hoor. 23 gaat me beter af , tenzij die plaats dichter bij de deur is. Wil geen koude handjes krijgen hé ;-).

Jemug, ben ik nog populair ook ;)
Nee, gekheid: ik wist niet het max van 50 berichten.

Maar S6Diesel en BC911: jullie zijn welkom!
Je krijgt zo een PM van me!

Verder: zojuist de betalingen bijgewerkt.

@SkyBuMp: oke, mooi. Net was het nog niet binnen, maar at gebeurt vaker.

Hier ook zojuist de centen overgemaakt. Kan natuurlijk wel even duren voordat je het ontvangt vanuit het verre zuiden ;-).

Volgende week om deze tijd is het al zover :jippie

Afgelopen week ben ik nog (zakelijk) op deze locatie geweest en daarbij kwamen de volgende vragen naar boven :

Vorig jaar waren er een aantal bezoekers, die (na later bleek) niet naar binnen konden omdat de voordeur en de zijdeur op slot zat.
Is daar dit jaar een oplossing voor bedacht (deurbel / tel. nummer op de deur) of laten we bijvoorbeeld de zijdeur op een kier staan (afhankelijk van de buitentemperatuur) ?

D-J;294972 zei:
Het zou leuk zijn als er dit jaar ook een vorm van een workshop DAP-en bij kan zijn
Gaat dit nog door ? Wellicht dat er wat beginners zijn die daar interesse in hebben ?

D-J;294972 zei:
Vergeet niet om een haspel mee te nemen!
Dit jaar heb ik ivm de ruimte in de auto slechts 1 haspel bij me, dus nogmaals de oproep aan de anderen om zelf voor een grote haspel (geen verlengsnoer) te zorgen ! Ga er maar vanuit dat je zeker 10tot 20 meter moet kunnen overbruggen.

Ik kan een bouwradio meenemen van goede kwaliteit, is dat wat?
Niet dat er meerdere een radio meenemen, ding is best zwaar en ik wil hem niet voor niks mee slepen.

Tja, vwb de zij-deur: de eigenaar gaat op een gegeven moment even weg. Vandaar dat ie dan de deur op slot doen.
Het lijkt me dan goed dat we de roldeur dan een beetje open houden. Of dat moet nogal tochten...

Verder, een workshop: daar heeft niemand op gereageerd....maar net zoals vorige keer ontstaat er vaak wel zoiets.

Dan de haspel: als iedereen er een meeneemt, en wat extra verlengsnoeren ed moet het goed komen!

Bouwradio lijkt me niet nodig. De akoestiek is nou niet echt 'je-van-het' daar...

Hij hoeft ook niet op standje disco maar geen muziek vind ik persoonlijk wel erg saai.

Het zoemende geluid van de DAP's klinkt voor een detailer als muziek in de oren. Even zonder gekkigheid, we kunnen het altijd proberen met een muziekje op de achtergrong. Werkt het niet, dat is ie snel genoeg weer uit. Wat mij betreft neem je 'm mee Dennis.