• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paulus de Boskabouter zei:
Neem aan dat mijn verzekering de kosten verhaalt op de bestuurder?

Jouw verzekeraar zal waarschijnlijk de eigenaar/ houder van de BMW aansprakelijk aan stellen voor de geleden schade. D.w.z. dat betrokkene de schade uit zijn eigen zak zal moeten betalen.

danny zei:
Jouw verzekeraar zal waarschijnlijk de eigenaar/ houder van de BMW aansprakelijk aan stellen voor de geleden schade. D.w.z. dat betrokkene de schade uit zijn eigen zak zal moeten betalen.

Hierbij een kleine kanttekening plaatsen dan als degene geen geld heeft (of zegt geen geld te hebben) zal het toch ten laste komen van de eigen polis. Even mee opletten dus, iemand prive aansprakelijk stellen stelt niks voor, maar om er daadwerkelijk een vergoeding van de krijgen wordt toch heel moeilijk....

Waarborgfonds zou je dan kunnen proberen maar omdat er geen politieaangifte is gedaan en ik weet niet of er een getuige is, maar als aan een van voorstaande punten niet wordt voldaan volgt er geen uitkering. Plus dat er € 250,- eigen risico geldt bij het Waarborgfonds.

Op het casco gedeelte van de eigen auto gaat natuurlijk wel, alleen gaat het dan ten laste van de eigen opgebouwde no-claim korting, of je moet een zogenaamde no blame no claim polis hebben maar die zijn er niet zoveel.

Al met al K*T als het zo moet gaan. Als je rechtsbijstand hebt schakel deze ook gerust in!

Sterkte Paulus,

Vergeet niet jouw premieschade mee te laten verhalen op dat gastje.
En zeker aandringen op proces verbaal en onderzoek.
Het is een dubbel delict, onverzekerd en wegrijden.

Persoonlijk zou ik de schade laten voor wat die is totdat je weet wat jouw verzekeraar gaat doen.
Voor je het weet vinden ze de schade te gering en wordt het wegrijden weggeschreven (had het niet gemerkt enzo)

Sorry, ik zit me weer boos te maken.
Maar als dit soort gasten groeit in hun gedrag (negatief) kom ik ze later weer tegen ]-0

Hans

Bedankt voor het meeleven mensen :)^

Heb vanavond de auto even bekeken in de garage, en zoals op de foto te zien is, is de bumper ook ontzet.

De naad tussen de koplamp en de bumper is wel een vingertop dik.
Ben bang dat de bumper ophangpunten kapot zijn, mijn vrouw gaat morgen naar de schadehersteller. Baal als een stekker dat ik niet mee kan. ]-0

Even gekeken op ETKA voor de prijzen van een nieuwe bumper en knipperlicht:

Bumper: 1177,40 8-o
Knipperlicht: 45,59

Laatst bewerkt door een moderator:
Amaai Paulus, dit is écht zonde, ik wens je ook sterkte met je afhandeling en herstel van jezelf ( je ribbenkast) en je mooie wagen.

Jemig Paulus, echt balen. Hoop voor je dat alles in jullie voordeel opgelost kan worden.

En die prijs voor de bumper8o , je zou er een auto voor kunnen kopen.

Dit is toch erg, rondrijden in een dure wagen maar wel geen verzekering hebben...daar krijg ik het dus van he! }:)w

Erg voor je Paulus! Hoop dat die kerel mag dokken voor de schade die hij veroorzaakt plus een fikse boete voor vluchtmisdrijf en rijden zonder verzekering. ]-0

Dat meeeen je niet zeg, t zit je niet mee kerel.

Goed dat je weet waar 'ie woont... Knippen en scheren.

Echt zuur, hoop dat de politie nog wat doen met die gozer (rijbewijs afpakken ofzo) aangezien je verplicht bent verzekerd te zijn (tenminste de auto).
Zeker ook nu je zelf in de lappenmand ligt.
Sterkte met de afwikkeling

lekker dan weer! Wel de knaken hebben om een bmw x5 te rijden, in aanschaf en onderhoud zeker niet de goeikoopste wagen.... Maar het belangrijkste ff vergeten. De verzekering, nu is het een bumper knipperlicht spuitkosten en een misdrijf omdat hij doorgereden is. Maar denk je eens in wat er gebeurd zou zijn als hij bijv. iemand invalide had gereden???? Kan hij dus zijn hele leven knaken betalen omdat je zo stom stom stom bent geweest om onverzekerd rond te rijden. Echt het stomste wat je kan doen overigens, je hoeft je wagen niet all risk te verzekeren . maar WA? Kom op zeg he!

Mijn eerste wagen was een fiat panda, maar wel degelijk goed verzekerd hoor! inzittendenverzekering the works. Alleen geen all risk, met mijn toenmalig salaris kom ik wel een schade hebben als ik hem plat had gereden(en dat was al gauw met een aanschaf van 1250,- gulden :-b ) stom stom stom van die gasten zeg. dat hij er maar flink zuur van mag worden !

Woont dat jochie niet nog gewoon thuis bij zijn ouders?
Wat vinden die er van?

Gewoon even onthouden voor het geval het slecht af loopt met de verzekering.

Woont nog thuis, de ouders doen heel erg onverschillig. En zoals als dat tegenwoordig gaat zijn wij de boosdoeners. Gisteravond is er nog een flinke lading vuurwerk over de schutting gegooid. Honden helemaal in paniek, want die waren op dat moment in de achtertuin. Stelletje hufters, en ik kan zelf dus niet ingrijpen omdat ik amper kan lopen. Aso spul dat hun verantwoordelijkheid niet wil nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.