• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pauze tussen wassen en waxen

@Blacklight - Ik las je bericht tijdens een detail en rook meteen eens aan beide producten. De geur was inderdaad anders. Nu vraag ik mij wel af waar ik de QD+-geur van ken, want die komt mij zo enorm bekend voor. Daarom dacht ik meteen aan de Spray&Wipe, die ruikt ook zo herkenbaar.

Greetz

Als het afnemen van de 845 steeds lastig gaat, kan het zijn dat je de wax niet goed hebt laten curen. Ook kan het zijn dat je het te dik aanbrengt.

Met de DAP en inderdaad een rode/zwarte pad kun je met 3 dikke druppels héél veel panelen doen. Breng het bijna onzichtbaar aan. Laat je niet verleiden om meer te gebruiken zodat je het goed ziet, want je wrijft je daarna een ongeluk.

Yup, dat is idd hét probleem, van zodra de aangebrachte laag dikker dan bijna onbestaand is word het afnemen exponentieel moeilijker. Maar op een licht gekleurde wagen vind ik het ergens 'nodig' om de wax ietsje dikker te leggen om toch enigszins te zien of je alles wel goed meehebt. Op een donkere wagen is het een pak eenvoudiger om lekker dun aan te brengen zonder een plek over te slaan.