• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB of Dodo?

Mujana

Detailing rookie
10 aug 2012
33
0
Hallo allen.
Even een kort vraagje over shampoo. Sta op het punt nieuw te bestellen (en ben amper goed spul gewend).
Twijfel tussen Poorboys World Super slick & Suds Concentrated Car Wash en Dodo Born to be Mild. PB is volgens mij goedkoper, maar commentaren hierop zijn erg positief.
Iemand ervaring met beide?
Alvast bedankt voor reacties!
 
Oehh dit is een lastige. Ik denk dat het echt een voorkeur kwestie is.
Ik ga voor PB maar er gaan er ook genoeg voor DJ.

Ik zou beide gewoon eens proberen en kijken wat het beste bevalt.
 
Bedankt Martijn. Beide proberen zou kunnen..maar dan moet ik minimaal anderhalve liter bestellen (beide samen dus)...beetje veel van het goede, omdat beide zeer geconcentreerd zijn en je er dus een halve eeuwigheid mee kunt (denk ik).
Maar als het een lastige is, dan maakt het ook niet bijster veel uit lijkt mij.
Nogmaals dank voor de snelle reactie!
 
Ik weet niet als je wel eens in de buurt van woerden (utrecht) bent anders kan ik je wel van beide een sample geven.
 
Alweer erg snel Martijn. Bovendien erg vriendelijk, maar ik denk dat ik gewoon een keuze moet maken (en het eigenlijk niet zo veel uitmaakt..ofschoon ik ook lees dat de BtbM wat zachter is en voor regelmatig onderhoud misschien geschikter is (terwijl de PB bij wat teveel gebruik mogelijk wax verwijdert).
 
Optie is ook altijd nog de Auto finesse - Lather shampoo.. erg goede shampoo en word ook vermeld in een topic met stappenplannetjes etc ,^^

Ik werk er zelf nu ook mee .. perfecte shampoo , maakt het goed glad en weinig verbruik dus gaat lang mee
 
k heb ook beide en ik vind de Dodo wat fijner werken`(glijd beter). Het resultaat is hetzelfde trouwens... heel mooi schoon met een mooie glans
 
Nu ben ik niet bekend met de Slicks&Suds maar ik denk dat de BtbM je goed gaat bevallen.