• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plasti Dip Rubber Coatings

Tim zei:
Dat denk ik wel. Wij hebben navraag gedaan en overwegen om de transparante versie in het assortiment op te nemen.
Tim zei:
Ik overweeg de overige kleuren ook

Vreemd dat ze ineens wel zaken willen doen met een 3de partij. :weetniet

Een tijdje geleden heb ik ook (zakelijk) geïnformeerd of wij ook hun producten konden verkopen, erg happig waren ze er niet op.
 
Er is gewoon een site over m.b.t. autos:

http://www.dipyourcar.com/

Een hele Audi s4 wit "geplasti dipped", haha.
 
hahaha de hele auto, daar waag ik mij nog even niet aan. Maar kan zeker leuk zijn! Vooral als Tim een leuke deal kan maken met dat bedrijf!!!
 
Whoehoe iedereen dadelijk aan de plasti dip :)

Maar zou wel mooi zijn als het in het assortiment zou komen.

Ik heb gisteravond nog 1laagje gedaan dus op moment 2laagjes. Heb nog verder geen tijd gehad vandaag ook het weer zit niet echt mee.
 
Zou zeker super zijn als het in het assorti komt! Wil nog steeds een soort van "bra" spuiten, dus als ik het straks hier kan verkrijgen is het mooi meegenomen!
 
Ik was ook al het denken om mijn wintervelgen zwart te maken met dit spul. Lijkt mij wel wat. Je kunt altijd weer terug! :)^
 
Voor velgen is het inderdaad leuk, maar dit spul is geniaal voor mijn hardtop!
Lekker de matte vinyl look, en ik vermoed ook redelijk krasvast (zand e.d.). Degene die mijn dakje kennen weten wel waarom ;)

Mijn auto is ook lekker klein, met een paar bussen kan ik waarschijnlijk heel mijn auto doen rofl
 
voor een spray-on "bra" kun je tegenwoordig ook terecht bij Wolf's Chemicals...
Mooie is, hij is tijdelijk -> Afwasbaar met water! :)