• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsbrug

Ik vind het persoonlijk een mooie prijs, 250EUR incl btw, incl verzenden.

Vergelijkbare sets;

Twinbusch (staal) €599,00 exclusief verzendkosten https://www.twinbusch.nl/product_info.php?products_id=242
Hier rubber versie €151,19 per stuk, exclusief verzendkosten Ook hier weer, €129 ex btw, ex verzenden per stuk: https://www.msh-equipment.nl/heffen/opnamerubbers/rubber-oprijplaat-1000x500x40-v-hefbrug/

Die plastice dingen van Bol zullen waarschijnlijk je probleem ''verlengen'' :laughing:
 
Ik heb zelf Raceramps, deze glijden echter ook. Bij mij puur functioneel voor lage auto's. Vond het idee om de ramps te gebruiken om te voorkomen dat de brug glijdt, niet een volledige oplossing. Een betere ijzermaterialen handel of bedrijf in toelevering voor bijvoorbeeld scheepvaart kan je wel aan een mooie rol pakkingrubber helpen.
D9B716CF-27FC-402E-9843-D6B5003D3FA9.jpeg
 
Beste LuukZon, aangezien je snel en behulpzaam was wou ik toch laten weten hoe het afgelopen is. Ik geef toe dat het ateriaal dat je aanraadt professioneler oogt en zeker OK is. Ik heb echter het risico genomen om de Bol.com dingen te kopen (68 euro incl verzending) met het idee: als het niet werkt stuur ik ze terug. Maar kijk, aangezien ze 70 cm lang zijn schuif ik ze gewoon onder de kantelende oprijplaatsen van de brug zelf en rij ik er met gemak op en af. Geen enkel probleem meer. Nogmaals dank alleszins voor het meedenken. Greetz,
Emmanuel
 
Ben geïnteresseerd in een poets/banden brug.
Hier en daar gevraagd en gegoogeld.
En ben er nog steeds niet uit.
Bij deze wil ik dit draadje even uit het stof halen.
Ik hoor graag jullie ervaring.
 
Ik zou niet meer weten welk model ik had, maar de verschillen zitten hem puur in het draagvermogen (misschien een klein beetje de hoogte)... en 3.175 KG lijkt mij meer dan zat :rolleyes:

Voor de mensen zonder Hummer Limousin, misschien een beetle overkill. :innocent:

Als je ruimte heb voor een brug en het geld er voor over hebt, zou ik het zeker weten doe.

Als ik weer de ruimte heb, bestel ik er meteen weer 1.
 
  • Leuk
Reactions: Einsteinova
Ik heb zelf Raceramps, deze glijden echter ook. Bij mij puur functioneel voor lage auto's. Vond het idee om de ramps te gebruiken om te voorkomen dat de brug glijdt, niet een volledige oplossing. Een betere ijzermaterialen handel of bedrijf in toelevering voor bijvoorbeeld scheepvaart kan je wel aan een mooie rol pakkingrubber helpen.
Bekijk bijlage 145441
Ha Wouter, wat laat in the thread maar toch.... Ziet er goed, welk type race ramps gebruik je en ben je tevreden over de tyre-on, zou je hem opnieuw kopen? Gr. Gert
 
In mijn research begin vorig jaar ben ik onderstaande tegen gekomen.

Ik vond het belangrijk om in zee te gaan met een fabrikant die vlot onderdelen kan leveren en een eigen reparatie service heeft.

Net voor ik wou bestellen kwam per toeval de brug van de foto’s van MST op 2dehands te koop.

Brug was 6 maand oud en moest dringend weg ivm verhuis naar een kleinere ruimte. De prijs was er dus ook naar. Ik heb dan ook geen moment getwijfeld en deze over genomen.

Eerlijk ik zou er nooit meer zonder willen.


IMG_1883.png



IMG_9891.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Smotske
Goedenavond allen,
Ik ben ook op zoek naar een degelijke brug, hetzij Quickjack hetzij een poetsbrug. De hoogte een breedte in de garage is enigzins beperkt, vandaar dat een 2 poster niet gaat passen.
Zijn er nog betaalbare bruggen die niet in China zijn gefabriceerd? Volgens mij is 75 % en misschien wel meer, daarvan afkomstig. Ook al staat er bij Germany bij.
Wouter ben jij nog steeds tevreden met de Tyreon 3000? Ik zie dat deze wieltjes op de grondplaat heeft ipv pvc wat vele bruggen hebben, zelfs de duurdere. Ik zie wel dat bij deze brug de ruimte tussen de 2 oprijplaten 70 cm is, bij Twinbusch (volgens mij ook van Chinese makelij, of in China in elkaar gezet met onderdelen uit Germany of andersom) is dat 80+ cm.
 
De TLC3000 van TyreOn GeBas?
Die staat voor nu ook bij mij op 1. Prijs/kwaliteit met ondersteuning lijkt het een hele goede
 
Ja die heb ik ook gezien. Nu voor 1595 ex btw en verzending. 2129 inclusief. Of is deze altijd al in de "aanbieding" ?
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allen,
Ik ben ook op zoek naar een degelijke brug, hetzij Quickjack hetzij een poetsbrug. De hoogte een breedte in de garage is enigzins beperkt, vandaar dat een 2 poster niet gaat passen.
Zijn er nog betaalbare bruggen die niet in China zijn gefabriceerd? Volgens mij is 75 % en misschien wel meer, daarvan afkomstig. Ook al staat er bij Germany bij.
Wouter ben jij nog steeds tevreden met de Tyreon 3000? Ik zie dat deze wieltjes op de grondplaat heeft ipv pvc wat vele bruggen hebben, zelfs de duurdere. Ik zie wel dat bij deze brug de ruimte tussen de 2 oprijplaten 70 cm is, bij Twinbusch (volgens mij ook van Chinese makelij, of in China in elkaar gezet met onderdelen uit Germany of andersom) is dat 80+ cm.
Twinbusch is Duits ontwerp gefabriceerd in Taiwan - is wat ze mij verteld hebben
 
Ben ook nog aan het oriënteren, de tyreon lijkt het voordeligst en een redelijke propositie maar de consequentie is geen buitendienst. Wel garantie dus bij calamiteiten wel onderdelen maar geen terzake kundige monteur beschikbaar, op jezelf aangewezen dus... wellicht speciaal gereedschap nodig etc.
 
Ja klopt Number One.
Denk dat dit ook wel een beetje inherent is aan de prijs. Twinbusch heeft dit volgens mij wel, maar is ook weer iets duurder.