• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polish met fillers

Deca8309

Detailing rookie
18 mei 2012
34
0
Hallo

In ben bezig met het klaarmaken van 2de handse autos voor een garage
Nu het gaat hier om goedkope 2de handse wagens en het poliere. Mag zo weinig mogelijk kosten

Nu gebruik ik de m205 op light cutting pad
Gevolgd door reload

Of soms de all in one van smart wax

Nu is mijn vraag zijn er nog goede alternatieven
En waar zitten nog fillers in die de defecten masceren

Groeten

+3 Autoglym Super Resin Polish,

Als je maar geen wonderen van fillers verwacht, ze kunnen lichte swirls vullen, maar krassen en zwaardere swirls zul je altijd blijven zien. Wel vind ik SRP echt top spul, heerlijk all-in-one product.

Ik vind de Tripple van Auto Finesse ook erg lekker.
Filling capacities zijn wat lager dan SRP heb ik het idee, maar toch is het een erg lekkere all in one :)

Good ol' Meguiar's NXT is op zich ook wel een goede "filler" en als 1 step prod ook duurzamer dan SRP, waarover je eigenlijk altijd een sealant/wax nog moet zetten.

En hoe juist aanbrengen met de DA
Ik bedoel daarmee een light cutting pad of eentje waar je de glaze of sealend zet

https://forum.Carclean.com/cc_postst2286/How-To-Het-gebruik-van-Autoglym-SRP.aspx

of anders ff rondsnuffelen ;)