McShine zei:Ik gebruik vreemd genoeg alleen de zijbeugel, zit deze bij de DAP900 of kan ik deze overzetten?:weetniet
mk-us zei:1) Komt er wellicht ook nog een DAP900 Raffini Starters Pakket a la 500 versie ( dus met 4 pads etcetc )
2) Is er nog een bepaalde reden dat er gekozen is voor een Kompressor 6" pad, ipv de reguliere 5.5" ( beide types hebben een 125mm steunplaat en passen zowel de 5.5", 6" en 6.5" pads op ( uitlopend tot max 7.5 )
3) Zijn de standen qua werken gelijk aan die van de 500 ? ( bv stand 4 voor witte pad + mezzo ) >>> gezien het stukje wat Martin aangeeft over dat stukje extra meer tov de 500
4) Is ie nog steeds 'hufter-proof' en dus als newbie als instapmodel te gebruiken
Tim zei:De eerste echte foto's van de machines zijn gearriveerd!
De DAP900 en de PRO900 delen het binnenwerk, het verschil is het excenter contragewicht, de metalen kap en een andere electronische regeling.
BlackPassat zei:"De eerste echte foto's" Als er foto's zijn betekent dit toch ook dat de machines er zijn?? Is er al een definitieve datum waarop de rotary uitgeleverd gaat worden?
Als de DAP 900 en de PRO het binnenwerk delen, dan zou ik vrij eenvoudig de PRO kunnen "ombouwen" naar een DAP 900? Ik hoef dan alleen het excentergewicht van de DAP 500 over te zetten naar de as van de PRO900, of gaat dit niet passen vanwege de as? (dit natuurlijk puur theoretisch want waarom zou ik met een DAP 500 en een PRO 900 in huis ineens behoefte hebben om de PRO900 om te tunen naar een DAP900?)
mk-us zei:Ik haal mijzelf voor de verandering eens aan; waarom .... het is bijna 30/5 en het jeukt hier
Tim zei:De D-Beugel past alleen op het nieuwe model, want daar is de kap ook anders van. Dus het gaat niet passen.
Harold-A1 zei:ik wil graag wel een D-beugel voor op mijn dapV1