• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
brimg.ashx?id=100052.jpg

Het begon in 2008 allemaal met de DAP500, die een groot succes bleek te zijn. Binnenkort worden er twee nieuwe machines verwacht de PRO900 (compacte lichtgewicht rotary) en de DAP900 (de grote broer van de DAP500). De DAP900 is een leuke verrassing dus. :party:

Omdat we straks drie machines in het assortiment hebben, is er besloten om er een nieuwe merknaam aan te hangen: Polishing Power. Het merk van de machines is dus Polishing Power met daaronder de modellen DAP500, DAP900 en PRO900.

Online is het al aangepast:

https://www.Carclean.com/merken/Polishing_Power

Ook voor de DAP900 is een PREORDER-actie opgezet. De machine zal € 149,- gaan kosten, maar zolang de machine niet voorradig is en je bestelt hem in de preorder periode, krijg je bij deze machine eveneens een 500ml flesje van Monello Raffini Mezzo en een Monello Kompressor Polishing Pad (wit) kado. De machine wordt eind mei verwacht, dus tot die tijd geldt deze perorder-actie.

 
Laatst bewerkt:
Die wil ik hebben voor langs de G220, zal volgende week order wel plaatsen. :party:
Even een vraagje over de dap900, wat voor snoer zit er aan? Hiermee bedoel ik vooral hoelang dit snoer is.
 
Nice :cool:

Zoek een nieuwe machine, nu heb ik er weer een keuze bij.
Het werken met de DAP500 bevalt me niet, neemt teveel werkuren in beslag voor ik het gewenste resultaat bekom.
Dus iets met meer power is meer dan welkom, en aangezien ik maar enkel mijn eigen wagens behandel zoek ik iets in deze prijsklasse.
Een toestel van 300-400€ is teveel van het goede.
 
Ik ben wel benieuwd naar de DAP900 in vergelijking tussen de DAP500 en een rotary. Ik zat te denken aan een rotary, maar mogelijk kan de nieuwe DAP net dat beetje extra geven ipv een rotary
 
Gezien ik graag op de feiten vooruit wil lopen:

1) Komt er wellicht ook nog een DAP900 Raffini Starters Pakket a la 500 versie ( dus met 4 pads etcetc )

2) Is er nog een bepaalde reden dat er gekozen is voor een Kompressor 6" pad, ipv de reguliere 5.5" ( beide types hebben een 125mm steunplaat en passen zowel de 5.5", 6" en 6.5" pads op ( uitlopend tot max 7.5 )

3) Zijn de standen qua werken gelijk aan die van de 500 ? ( bv stand 4 voor witte pad + mezzo ) >>> gezien het stukje wat Martin aangeeft over dat stukje extra meer tov de 500

4) Is ie nog steeds 'hufter-proof' en dus als newbie als instapmodel te gebruiken



Nou ja, ik wacht de 500 vs 900 review wel af, zullen de antwoorden vanzelf naar voren komen
 
Ik had al een vaag vermoeden vanochtend, toen ik het logo zag......
Dat wordt weer een puzzel, de DAP500 voor de Jaguar, de PRO voor de restauratie van de Triumph ....
Ik heb een sterk vermoeden dat een DAP900 heel mooi bij een caravan / camper past :-"

# doet een inschatting t.b.v. de buurman # :ja
Edit, # past verlanglijst aan #

Zo'n keuze moeten maken met vakantiegeld op komst .... dat is marketing :cool:

Hans
 
Hoe werkt deze pre-order, ook als betaling binnen is?
Of mag deze ook besteld worden met "ophalen" en dan afrekenen?

Ik heb namelijk nog wel een extra lijstje wat ik erbij wil bestellen, maar wil dit dan eigenlijk ophalen
of eind van de maand of op de Dap500 / Pro900 demodag.
 
Polishing Power staat al netjes in het merkenoverzicht, wanneer zetten jullie 3M erbij?

[edit] Netjes trouwens hoor, mooie toevoeging aan het assortiment.
Hoe gaan jullie nou eigenlijk de DAP500 en DAP900 naast elkaar positioneren? Wanneer ga je nou mensen de DAP500 adviseren
en wanneer de DAP900?
 
3M is niet compleet genoeg voor een positie in het merkoverzicht. ;)

We gaan een vergelijkende test doen tussen de twee machines. De DAP900 is natuurlijk wat duurder en op termijn zal de DAP500 wat zakken in prijs.
 
Word de Dap 900 op de zelfde datum uitgeleverd als de Pro 900?

Ik heb namelijk een neef van mij behoorlijk aangestoken en gezien hij begin juni jarig is is dit misschien een leuk cadeautje.
 
Aaahhh shit;

Ik moet mijn review aanpassen. Ik heb het over de DAP 900 maar bedoel dus kennelijk de PRO 900. Eventjes alles aanpassen ... Leonneke
 
Ik wilde eigenlijk de DAP500 gaan bestellen icm nog heel wat andere producten, maar de DAP900 spreekt mij toch ook wel heel erg aan. (Ik heb graag de nieuwste snufjes liggen)
Maar aangezien ik nog helemaal geen ervaring heb met machinaal poetsen, dus misschien dat de 900 meteen wat hoog gegrepen is ?

zouden jullie mij hier wat kunnen over informeren, of zou het eigenlijk niks uitmaken ?

Groeten