• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Ze hebben alle producten apart te koop dus misschien dat er zoiets wel samen te stellen is?
Of zijn het flesjes met kleinere hoeveelheden?
 
een vraagje ivm. natural look: Krijg ik de claxonknoopen en het hart van het stuur op de foto nog mooi met NL?
Het is een foto van het dashboard uit die POLO uit 1995 die ik binnenkort ga aanpakken. Ik ga eerst alles grondig reinigen met APC 1/10.
(tapijt en zetels (onder de overtrekken) val ik aan met de extractor)

IMG_0435.JPG
 
Ik heb een soortgelijk geval gehad, complete dash wat wat 'wittig/vaal' uitgeslagen, niets mee van te zien nu! (Al heb ik de 303 Aerospace ervoor gebruikt, maar dat zal niet veel verschil opleveren met de NL ;) )
Als je het goed voorbehandeld, denk ik dat het wel redelijk netjes wordt, alleen de plekken waar de 'coating' van de delen af is natuurlijk niet zo.
 
Goedemorgen,

Een dezer dagen mag ik weer een pakketje van carclean verwachten met daarin:

DAP 500
Smartspads oranje, wit en zwart
Mezzo

Mijn vraag is nu of ik tussen de verschillende polijststappen Poorboy's Spray&Wipe in kan zetten als inspectie middel?

Thankss

Jeroen
 
Het kan wel, maar beter is het om bijvoorbeeld Eraser, Spruzzo of IPA te gebruiken. Deze producten hebben een ontvettende werking.

S&W lost de oliën in het polijstresidu niet geheel op waardoor de oliën achter kunnen blijven in eventuele swirltjes.
 
Vandaag de eerste keer men interieurtje behandeld met Natural look en moet zeggen, TOP product, ruikt lekker, heeft een het dash een beter dan nieuw look :heart_eyes:
 
Afgelopen donderdag mijn autootje in de QD+ gezet en ben super super tevreden met het resultaat! Ik heb nog niet genoeg spullen om mijn auto volledig onder handen te nemen, maar dit was een erg leuk begin! Vriendlief moest wel erg lachen dat ik de hele morgen met de auto bezig was geweest, maar ik ben zelf heel trots op het resultaat.

Mijn vader kwam vandaag vertellen dat de auto zo leuk onder de pareltjes had gezeten toen het vrijdag zo hard had geregend. :D
 
Komt ie ook deze kant op? Tim?

Facebook Poorboys World zei:
Get yours while you can! We are bringing back Bird Sh#t Remover for a limited edition 10 year anniversary product!
Poorboys World website zei:
ONLY AVAILABLE FOR ONE YEAR
Poorboys World website zei:
The fastest and safest way to remove Bird Sh#t or Droppings, Bugs, Sap, Salt & Sand, and fresh road tar from any surface.

Use on:
Paint/Clearcoats
Glass
Plastic
Vinyl
and much more


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Irritante is dat ze altijd met zoiets komen wanneer er net een grote zending binnen is :(