• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Dus,

Als je denkt een waxlaagje aan denkt te kunnen brengen, dan kan er ook BH aangebracht worden (Voor de wax uiteraard)

BH of een andere glaze is de vaak overgeslagen stap die wel net dat kleine beetje extra is.

verder +1 voor tamer :ja
 
[mod]Niet onnodig quoten aub[/mod]
wss wel, ik dacht gewoon als je een maand na mijn stappenplan de BH en wax terug aanbracht dat die BH die EXP sealant van een maand terug teniet doet
 
Meer mensen die Natty's gebruiken en vreselijk statisch worden of ligt dat aan de Grande Punto lak:confused:
 
niet te doen bij mij dat statische, ik mag mijn deur niet sluiten bij uitstappen of ik heb prijs, knetteren :party:
 
Dit is Poorboy's World gerelateerd dus zet ik dit verhaal hier maar neer...lees het en huiver...]d~^ ...

Laatst gaf ik de Golf Variant van mijn schoonouders een wasbeurt met Poorboy's World Slick&Suds.

In de koffer van deze break zit zo een zwart oprolbaar kunststof ding (hoe heet zoiets? :weetniet ) dat je kan uitrollen om de kofferruimte aan het oog te onttrekken...

Tijdens het wassen van de sponningen van de kofferruimte vielen een paar druppels shampoo op dit kunststof ding (dat uitgetrokken was)...omdat ik nog nooit meegemaakt had dat S&S (of een andere shampoo) vlekken maakt op kunststof gaf ik er verder geen aandacht aan........big mistake! :-&

Toen ik na het wassen de koffersponningen droogmaakte merkte ik plots witte vlekken op het zwarte ding waar de druppels gevallen waren....

Nog steeds niet bezorgd nam ik wat zuiver water om de vlekken weg te wassen (geen resultaat)......geen probleem, dacht ik, ff wat APC 1:10 en weg vlekken (niet dus)....het volgende wat ik bedacht was IPA 1:1 (nope :no )......aha, zei ik, de Action Wonderspons! (vlekken bleven hardnekkig wit en zichtbaar)....

Wat bracht uiteindelijk (gelukkig) de redding?
Heel het zwarte kofferding behandeld met Meguiar's NXT Tech Protect (vlekken waren weg en bleven weg...oef! :party: )

Nu blijft Poorboy's S&S nog steeds mijn favoriete shampoo maar ik wil maar zeggen: pas op met druppels op kunststof want blijkbaar kan dit soms vlekken veroorzaken, beter meteen afspoelen. :ja
 
Mja ik doe die sponningen nooit met shampoo, altijd met verdunde spray and wipe of als ze heel vuil zijn even met PB apc 1:5
 
Wou maandag een bestelling de deur uitdoen, maar zie nu dat de bug squash van 473ml er niet meer is....bekend wanneer die weer leverbaar is?
 
Vraag mij al tijdje af in welke verhouding je spray&rinse kan gebruiken zodat hij voor alle velgen veilig is. Ik verondertel namelijk dat hij puur of 1:1 niet voor alle velgen geschikt is ?
 
Nou guys,

Ik ga de volgende producten deze week proberen op mijn auto (zwarte Audi) zodra de spullen binnen zijn.$$)

Professional Polish - 473ml
Black Hole - 473ml
Natty's Paste Wax Red - Limited Edition - 235ml

Zijn er tips die jullie me aan kunnen aanraden omtrent deze producten? Goeie keus?
Ik gebruik overigens nog steeds Meguairs. :|~*

Auto heb ik al een keer gekleied met de Smooth kit van Meguiars. Zal ik dat nog een keer moeten doen?

groet,
Sonny
 
Gewoon weer kleien voor het beste resultaat, voor wat betreft de tips, er is volgens mij al het nodige over te vinden, zeker over de black hole ;)