• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Porsche Boxster 986 (2.5L uit 1997)

Top resultaat én mooie fotoreportage.
Kleine tip; je kunt in een bouwwinkel superdunne plastiek kopen om meubilair af te dekken bij schilderwerken, dit werkt super.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Bedankt! En thanks voor de tip, maar dat afdekplastic had ik inderdaad gebruikt, zie foto :joy: Alleen voor de ramen had ik plastic nodig dat wat beter handbaar was en daarvoor heb ik maar milieudienst plastic gebruikt :p
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Prachtig verslag en prachtige wagen!

Ik zou graag die van je vader in zijn huidige staat eens naast een Boxster zien van de laatste jaren. Garantie dat deze in betere staat is dan een nieuwere.
Chapeau. Geniet ervan.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Mooi verslag en schitterend resultaat op wat ik nog steeds een erg mooie roadster vind. (Stond een tijdje op mijn "lijstje", maar uiteindelijk dan toch maar gekozen voor de iets toegankelijkere MX5... :rolleyes:)
En wat die 60 uur werk betreft; volgens mij is detailen zonder tijdsdruk een ideale vorm van mindfullness in deze vreemde tijden.
In elk geval hoop dat je er binnenkort - als ook niet essentiële verplaatsingen weer toegelaten zijn - er uitgebreid van kunt genieten, samen met je pa.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
@Vlerk Dankje! De MX5en zijn inderdaad wel wat toegankelijker, zeker in het onderhoud scheelt het enorm! Maar voor de rest zijn het allebei heerlijke auto's om in te rijden. Detailen is als hobby zeker een mooie vorm van mindfullness, zeker nu ik hele dagen thuis zit te studeren... En af en toe even met dit weer met de kap open een rondje rijden is ook niet gek! :) Afgelopen zondag even een rondje gemaakt naar Nieuwe Statenzijl hier in het Noorden!

DSC06544.jpeg
 
Laatst bewerkt: