• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Porsche Carrera 911 GT3 (* Update 04-03-2017* )

Heel mooi werk! Prachtige auto ook! Ondanks dat de 996 in Porsche kringen weinig liefde krijgt vind ik de GT3 versie toch zeker wel heel fraai. Eigenlijk deze nog fraaier dan de facelift met de turbo lampen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Wauw die ziet er weer super uit @Quantoxx! Echt superstrak en zelfs met je 'schokkerige' video springt ie er gewoon uit.

Ik was nog in de buurt deze week, al had ik geen tijd om langs te komen;)
Leersum.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
WTF, dus de afslag bij Maarsbergen? Dan ben ik behoorlijk scheel, denk ik...

Vanaf de Afslag Maarsbergen ben je in 5 minuten bij mijn huis. Sneller wel, denk ik. Haha!


Greetz
 
Hey GlimKezen & GlansPoppen! :p

Vandaag de Porsche een goede wasbeurt gegeven nadat hij in maart 2016 een Full Detail had ontvangen. (Volgens mij was dit de eerste wasbeurt sindsdien?)

Het zwarte beest heeft recent het circuit van Zandvoort aan flarden gescheurd, en daarbij ook finaal de banden aan str*nt gereden, en word volgende week getaxeerd. Dus, nu een goede wasbeurt en aankomende week opnieuw in de 915. (Ik zal de eigenaar nog vorstellen om de nieuwe defecten weg te werken)

Ondanks de dikke laag stof en 9kg vliegenlijkjes, ziet hij er op zich nog prima uit -->

20161010_143306.jpg


20161010_143320.jpg


20161010_143331.jpg



Prewash --> Valet Pro - Citrus PreWash 1:5 (Er zat 1:1 in de drukpomp, maar was te weinig, dus aangevuld met water)
Foamen --> Monello -Artico Magico 1:4
Handwas --> Monello - Lavare + Gyeon - Smoothie
Drogen --> Gyeon - Silk Dryer (2)


20161010_150219.jpg



Fresh & Fruity na de wasbeurt, klaar voor de showroom -->

20161010_154259.jpg

20161010_154315.jpg

20161010_154322.jpg


20161010_154340.jpg




Greeeetz
 
Die ziet er nog mooi uit Q!

Zijn de voor- en achterbumper overgespoten? Op de eerste foto lijkt de kleur van de voorbumper heel anders en op de laatste foto zie je dat de achterbumper veel meer orange peel heeft dan het paneel daarboven.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Die ziet er nog mooi uit Q!

Zijn de voor- en achterbumper overgespoten? Op de eerste foto lijkt de kleur van de voorbumper heel anders en op de laatste foto zie je dat de achterbumper veel meer orange peel heeft dan het paneel daarboven.

Zow, dat valt mij nu pas op! Ik denk dat dit merendeels door de achtergrond word veroorzaakt. Er staat namelijk zon op de achtergrond (zijpaneel) en bij de bumper staat er een donkere auto in de schaduw. (naast de Porsche) Voor zover mij is verteld is er geen spuitwerk geweest bij deze Porsche.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Jansen

Vergelijkbare onderwerpen