@Ferdy - Jah, die doet nog aardig z'n ding. Uiteraard merk je wel dat het een heeeel stuk minder is dan een tijd terug, maar er mag niet geklaagd worden.
Wat ik zelf nogal vervelend vind is dat ik de details waar ik coatings heb aangebracht niet allemaal meer kan blijven checken. Deze Porsche dan toevallig wel, maar word niet als daily gebruikt. (OK, 10k per jaar en dan bergwegen en circuits maakt het wel weer goed)
Een andere 911 met Si3D, heeeeel donkerblauw, die kwam uit het noorden van het land en gaat voor events Europa door en is al enkele keren van eigenaar gewisseld.
De Audi S4 met Mohs is aardig afgetrapt en word binnenkort ingeruild op een Cayenne.
Porsche 944 met Mohs bracht ik samen aan met de zoon van de eigenaar, met het idee dat deze zoon de auto over zou nemen. Binnen enkele maanden was de auto verkocht...
En de Octavia van familie is vorige week ingeruild voor een Octavia uit 1923 ofso. (Goedkoop, A naar B, oprijden en klaar)
Allemaal leermomentjes die zijn vervlogen.
Wat ik zelf nogal vervelend vind is dat ik de details waar ik coatings heb aangebracht niet allemaal meer kan blijven checken. Deze Porsche dan toevallig wel, maar word niet als daily gebruikt. (OK, 10k per jaar en dan bergwegen en circuits maakt het wel weer goed)
Een andere 911 met Si3D, heeeeel donkerblauw, die kwam uit het noorden van het land en gaat voor events Europa door en is al enkele keren van eigenaar gewisseld.
De Audi S4 met Mohs is aardig afgetrapt en word binnenkort ingeruild op een Cayenne.
Porsche 944 met Mohs bracht ik samen aan met de zoon van de eigenaar, met het idee dat deze zoon de auto over zou nemen. Binnen enkele maanden was de auto verkocht...
En de Octavia van familie is vorige week ingeruild voor een Octavia uit 1923 ofso. (Goedkoop, A naar B, oprijden en klaar)
Allemaal leermomentjes die zijn vervlogen.