• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Porsche Carrera 911 GT3 (Update 2-9-2016)

@Ferdy - Jah, die doet nog aardig z'n ding. :D Uiteraard merk je wel dat het een heeeel stuk minder is dan een tijd terug, maar er mag niet geklaagd worden.

Wat ik zelf nogal vervelend vind is dat ik de details waar ik coatings heb aangebracht niet allemaal meer kan blijven checken. Deze Porsche dan toevallig wel, maar word niet als daily gebruikt. (OK, 10k per jaar en dan bergwegen en circuits maakt het wel weer goed)

Een andere 911 met Si3D, heeeeel donkerblauw, die kwam uit het noorden van het land en gaat voor events Europa door en is al enkele keren van eigenaar gewisseld.

De Audi S4 met Mohs is aardig afgetrapt en word binnenkort ingeruild op een Cayenne.

Porsche 944 met Mohs bracht ik samen aan met de zoon van de eigenaar, met het idee dat deze zoon de auto over zou nemen. Binnen enkele maanden was de auto verkocht...

En de Octavia van familie is vorige week ingeruild voor een Octavia uit 1923 ofso. (Goedkoop, A naar B, oprijden en klaar)


Allemaal leermomentjes die zijn vervlogen. :p