• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Porsche Carrera 911 GT3 (* Update 04-03-2017* )

* Update 22-10-2016 * - *Touch-up *

Vandaag en gisteren de Porsche een snelle beurt gegeven voordat de taxateur de boel gaat bekijken. Het plan was om de lak te polijsten met een finishing combi om de oude waxlaag te verwijderen en meteen wat kleine defecten weg te werken, de wielen netjes te maken en gewoon even mierenneuken. :D

Ik had alle tijd en dus dacht ik met de DAP + S30 op mijn gemakkie even de boel te polijsten. Al snel kwam ik er achter dat de lak toch harder was als ik ij kon herinneren. Met 1 uitgebreide hit verdwenen zelfs de minimale swirls niet... Dus; Rupes 21 + Orbital Orange + S30.

  • Rupes BF21
  • Lake Country - Orbital Orange
  • Scholl - S30
  • Nanolex - EX
  • Collinite - 915 'MarcdeScheleGans'
  • Monello - Peluche Verde
  • Monello - Senza Bordi
  • DDJ - Clearly Menthol
  • Monello - Vetro Bianco
  • Gyeon - Tire
  • Scholl - Purple
  • Mothers - Moisture Infusion Gel
  • DDJ - Red Mist


20161022_132617.jpg

20161022_132624.jpg

20161022_132657.jpg


20161022_132705.jpg


 
@Istnogferarie - Ik was de dorpels, of eigenlijk de sponningen, vergeten te waxen. Dit heb ik dus met Red Mist gedaan en dat ging goed. Je krijgt eigenlijk meteen een "net gewaxed"-look. :)

Sterker nog, ik heb zelfs enkele rubbers en kunststoffen met de Red Mist gedaan. Werkt ook super!



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
* Update 04-03-2017*

Zojuist ben ik op de hoogte gebracht van de laatste stand van zaken. Recent de auto nog bekeken en kon een wasbeurt gebruiken.
Momenteel kan hij wel wat anders gebruiken... -->

Porsche.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Mrkawa
Jeetje zeg. Dat zijn wel een paar ruggen schade.... Ik zou echt balen als detailer, heb je perfect werk afgeleverd en zie je hem later zo terug.

Des te meer zonde voor de eigenaar. Hopelijk is die voor redelijk geld nog te repareren...
 
Oeps! En zo wordt de plat geslagen kever nog platter.

Even on topic: Balen voor de eigenaar.

Edit toch weer een beetje offtopic: Hoe is het gebeurd? Of was het simpelweg een nat wegdek en de PK's niet onder controle?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Emi
Zeker zonde van die auto:eek: Hopelijk is de bestuurder er wel goed vanaf gekomen?:) Benieuwd of hij hem nog laat maken of gaat kijken voor een andere wagen;)
 
Ik had al gezocht op 112 barneveld. Ik herkende de op/afrit al, maar kon niks vinden.
 
Als ik een gok mag doen, ik zie dezelfde velgen de hele tijd door. Waarschijnlijk geen winterbanden en dan met nat en kou een beetje te veel gas in de bocht en om is die kont.

Zonde van de auto, maar er komt vast wel weer een nieuwe aangezien ik hierboven las dat de taxateur een goede 4 maanden geleden nog langs is geweest.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco

Vergelijkbare onderwerpen