• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre-order: Polishing Power DAP EVO line-up!

E

Etterual

Guest
Pasted Image 2019-09-16 at 10.12.29 AM.png


Eind oktober komen de nieuwe Polishing Power DAP EVO polijstmachines binnen. Tijd voor een spetterende pre-order actie! Vanaf donderdag 10 oktober om 21.00u kunnen de nieuwe machines besteld worden en om dit te vieren stellen we totaal 50 kortingscodes beschikbaar voor de snelle beslissers!

Ontvang tot wel 30% korting op jouw pre-order! Speciaal voor deze pre-order actie hebben we voor alle vier de machines unieke kits samengesteld inclusief mooie polijstpads. Voor de pre-order actie kan er gebruik worden gemaakt van de drie onderstaande kortingscodes. Elke code geeft een korting van 20%, 25% of zelfs 30% korting!

De drie kortingscodes kunnen totaal 50 keer gebruikt worden. Hoe vaak de codes per genoemd kortingspercentage geldig zijn houden we geheim, dus wees er snel bij!

30% korting met de code DAPEVO30
25%
korting met de code DAPEVO25
20%
korting met de code DAPEVO20

DAP EVO korting total.jpg


Bovenstaande kortingscodes zijn geldig vanaf: Donderdag 10 oktober 2019 om 21.00u

Alleen te gebruiken op de 'First Edition Pre-Order Kits'!


Deze First Edition Pre-Order kits zijn alleen te bestellen tijdens de pre-order actie. De codes zijn te gebruiken voor de pre-order van alle vier de pakketten, OP=OP!

DAP EVO | 5.5" + 4" Monello Raffini pads en tape
DAP EVO PLUS | GYEON quartz Eccentric Heavy Cut, Cut, Polish & Finish pads en tape
DAP EVO MINI | Diverse 85mm Scholl Concepts pads en één Monello Wool pad
DAP500 EL | 5.5" Raffini Monello Yellow, Orange & White pads
 
Op zich ben ik wel in voor een mini. Maar wat is nou doorslaggevend om deze te nemen tov een standaard Dap met een kleine backinplate? Gewicht motor en volume wat kleiner en lichter natuurlijk, maar verder? Was helaas niet in de gelegenheid om deze bij CC zelf te vergelijken. Iemand?
 
Compacter, en daardoor wendbaarder, lager in gewicht en de steunplaat verdwijnt niet onder de kap die erboven zit. Je hebt dus veel meer in de gaten wat je polijst en waar je mee bezig bent.
 
Vreemd. Ik plaats de order 1 seconde na 21.00h en de 30% korting wordt netjes verwerkt.
Ik selecteer een post NL locatie om af te halen en de code wordt grijs en bedrag is nu weer de volle 100% voor de Mini.

Tim/Dibbuz wat is hier aan de hand?

Mvg Marc
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hele bestelling (Mini + Plus) voor 30%, druk op betaalmethode en de korting verdwijnt volledig. Nog een keer geprobeerd, 30% code op natuurlijk. Dan met 25%, zelfde bug. Uiteindelijk met 20% besteld.

Ookal ben je bezig met afronden van de bestelling is de code dus blijkbaar nog steeds te claimen door anderen...

Edit; hetzelfde als @Efsix dus
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Vreemd. Ik plaats de order 1 seconde na 21.00h en de 30% korting wordt netjes verwerkt.
Ik selecteer een post NL locatie om af te halen en de code wordt grijs en bedrag is nu weer de volle 100% voor de Mini.

Tim/Dibbuz wat is hier aan de hand?

Mvg Marc
Zelfde had ik ook. 30% korting. Ik wilde betalen en kreeg de 100% prijs te zien. Heel jammer dit.
 
Hele bestelling (Mini + Plus) voor 30%, druk op betaalmethode en de korting verdwijnt volledig. Nog een keer geprobeerd, 30% code op natuurlijk. Dan met 25%, zelfde bug. Uiteindelijk met 20% besteld.

Ookal ben je bezig met afronden van de bestelling is de code dus blijkbaar nog steeds te claimen door anderen...

Edit; hetzelfde als @Efsix dus

Yep, had ik ook (helaas...).
Nou ja, 25% is ook mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hmm ik had de evo kit gekozen en de code DAPEVO30 ingevuld, ik kreeg de melding dat de code was toegevoegd en zag het bedrag min 30%.
Hoe blij ik was druk ik op betalen en zie ik dat de code niet meer is toegepast en wanneer ik deze weer in gaf was de code niet meer geldig. :confounded:
 
20% is ook prima en had ik al rekening mee gehouden in ergste geval. Effectief alle accessoires voor nop, machines had ik anders los gekocht. Had alleen niet verwacht dat je wanneer je eenmaal op afrekenen hebt gedrukt iemand anders de code nog kan claimen.

Bij de 25% was dit pas zichtbaar in iDeal betaal bevestiging, en had dus niet veel gescheeld of ik had gewoon volle mep betaald :p.
 
Ik had exact het zelfde. Netjes zitten wachten op 21:00 en besteld. 30% korting en keurig naar betalen en weg. gelukkig het betaalproces kunnen stoppen anders had ik gewoon de volle mep betaald. Beetje teleurgesteld maar hoe dan ook toch 20% korting gekregen. Ik weet, je mag niet klagen maar het knaagt toch wel een beetje. Ik denk niet dat dit de bedoeling is van zulke acties.
 
Ik ben van mening dat als de korting is geaccepteerd de bestelling akkoord is.
Het selecteren afleveradres en verwerken betaling kan 30-60 seconden duren.
Hoop dat Tim dit via een logfile kan herstellen en de order doorgaat.
 
De code voor 30% werd in diezelfde seconde zo vaak ingevoerd, dat hij 'gepikt' kon worden door de eerste mensen die op 'betalen' hebben geklikt.

Activeren in je winkelmandje was dus niet genoeg om zeker te zijn van de korting. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vooraf niet wist, maar ik snap de logica er eel achter.

Het systeem kon het ook niet bijhouden, we hadden een limiet gesteld en alsnog konden vier mensen extra na het behalen van die limiet alsnog tegen 30% korting kopen.