• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre-order: Polishing Power DAP EVO line-up!

Ik had al op "Naar betalen" gedrukt en de korting verdween pas toen ik op de ING iDeal pagina kwam (in geval van de 25% korting poging). In geval van de 30% was deze zichtbaar op de levermethode pagina, maar verdween toen ik op "Naar betalen" drukte inderdaad.

Hoe dan ook bedankt voor de actie, met de 20% korting nog steeds wat extra spulletjes gratis bovenop de machines die ik toch wel had besteld :D.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het systeem kon het ook niet bijhouden, we hadden een limiet gesteld en alsnog konden vier mensen extra na het behalen van die limiet alsnog tegen 30% korting kopen.

Sinterklaas is vroeg dit jaar @Tim ;)
Ik heb 25% korting overigens :innocent: Heel blij mee bedankt!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik ben van mening dat als de korting is geaccepteerd de bestelling akkoord is.
Het selecteren afleveradres en verwerken betaling kan 30-60 seconden duren.
Hoop dat Tim dit via een logfile kan herstellen en de order doorgaat.
Nee de bestelling is akkoord wanneer de bestelling geplaatst is.

De 30% code is ongeveer 350 keer ingevoerd. De laatste succesvol geplaatste order met 30% was 31 seconden na 21.00. De eerste succesvol geplaatste order met 30% was 13 seconden na 21.00.
 
@Tim, Alles wat we er over zeggen is mosterd na de maaltijd. Het klinkt dan alleen maar als ondankbaar etc....en zo wil ik zeker niet overkomen. maar als er een duimpje naar beneden geselecteerd kon worden onder je uitleg had ik dat nu toch echt gedaan ;).

Alsnog heel blij met de mini en zeker voor deze prijs maar ik hoop dat je begrijpt wat we bedoelen zeker als je al zover in het bestelproces bent dat je eigenlijk al aan het betalen bent.
Goeie actie, dat wel en de volgende keer beter. Nog sneller tikken en vrouwlief mee laten tikken op de andere laptop. 50% meer kans!
 
  • Verbluft
Reactions: Tim
Je kunt me een boze smiley geven he, door de like-button vast te houden. o_O
Komt ie nou mee..... :cool: overigens, boos is een hele andere emotie dan teleurgesteld en verbaasd. Boos ben ik zeker niet.

Sorry, ik ben een digibeet. heeft overigens geen invloed op digitale bestelprocedures....mijn vrouw heeft mij dat geleerd en zij is de beste. Dat kan ik dan zien aan mijn banksaldo die rap naar beneden gaat. Dat zijn dan weer mijn KPI's....
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dit toch als een fout. Bij voorgaande acties heb ik dit nimmer meegemaakt. Bij verwerking kortingscode en tonen afrekening heb je de bestelling.
Daarna een ander bedrag tonen dat je mogelijk accepteert is not done.
Op deze manier ga ik niet meer achter de computer zitten en wanhopig allerlei codes invoeren.
Hoop toch nog op coulance van Carclean.
 
Nee de bestelling is akkoord wanneer de bestelling geplaatst is.

De 30% code is ongeveer 350 keer ingevoerd. De laatste succesvol geplaatste order met 30% was 31 seconden na 21.00. De eerste succesvol geplaatste order met 30% was 13 seconden na 21.00.

Ik had de code ingevoerd toen de tijd van 20.59 naar 21.00 ging. Een paar seconden na 21.00 pakte hij hem niet. :expressionless:

Maarja. Toch besteld inmiddels. Wel met 20% korting. Die 10% was toch €72 geweest. Jammer!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dit toch als een fout. Bij voorgaande acties heb ik dit nimmer meegemaakt.
Dat klopt, in ons vorige systeem (actief tot december 2017) was de methodiek anders. Daar was het zo dat zodra hij in je winkelwagen geactiveerd werd, dat je meer tijd had om te bestellen en zeker te zijn van de korting.

Maar dat bracht andere problemen met zich mee, wij konden per code aangeven hoe lang een code actief mocht zijn in een winkelwagentje en daarna werd hij er alsnog uitgegooid. Die code kwam dan soms na 5 minuten weer vrij. In die 5 minuten tijd, hadden andere klanten allang pogingen gestaakt en visten daardoor dus achter het net (zonder dat op die manier door te hebben).

Maar wij wisten niet dat het in Magento - daar werken wij tegenwoordig mee - het zo werkte dat de kortingscode pas veilig was gesteld, zodra je de bestelling daadwerkelijk geplaatst had.

Stel een code is 10 keer geldig, dan kunnen er alsnog 500 mensen die code in hun winkelwagen activeren, de eerste 10 die succesvol naar de betaalprovider geleid worden, krijgen dan daadwerkelijk de korting en bij de 490 overige mensen wordt de code alsnog ongeldig verklaard.

Wellicht is het een instelling in Magento die we aan kunnen passen, ik duik daar in en ik overleg dat intern ook nog even.

Morgen gaan we verder kijken wat we voor coulance kunnen doen:

Het eerste idee is dat mensen die op 'Betalen' hebben geklikt en daarna erachter kwamen dat de code foetsie was, dat deze mensen alsnog de mogelijkheid krijgen om met korting een kit aan te schaffen. Die orders staan momenteel keurig met tijdstip én het juiste pakket plus klantnaam in ons systeem met als orderstatus 'geannuleerd', sommige klanten hebben er zelfs voor gekozen om daadwerkelijk te betalen (waarschijnlijk zagen ze niet eens dat de korting verdwenen was).

En dan hebben we nog de klanten die écht te laat waren, maar die wellicht in de veronderstelling waren dat je geen haast meer had als de code succesvol geactiveerd werd in de winkelwagen. Ook daar hebben we begrip voor, maar we geven de klanten die daadwerkelijk op 'Betalen' hebben geklikt wel voorrang.

We zetten morgen alles op een rij!
 
Duidelijk en eerlijk verhaal @Tim

Ik kreeg bij mijn eerste poging voor de 30% (zo'n 15 seconden na negen uur) al de melding dat de 30% code al ongeldig was - ik was dus gewoon al te laat. Toen maar de 25% geprobeerd en dat lukte wel. Hier geen probleem met de order dus in de zin van valse hoop op een hogere korting.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Lijkt nu net alsof er alleen DAPjes besteld worden als er korting gegeven wordt zeg. :innocent: ;)
Maar goed ik snap aan de ene kant de teleurstelling, maar vind ook wel beetje dat CC er niet zo veel aan kan doen.o_O

Gezien ook nu weer deze ogenschijnlijke ophef, maar geen kortingscodes meer geven. Geeft telkens een hoop gedoe.
In elk geval mooie aanwinsten en over het algemeen (met of zonder korting) voor niet te veel geld!:blush:
 
Laatst bewerkt:
Mooie actie en al snap ik de teleurstelling je kunt niet altijd geluk hebben..

Zelf gekozen voor de EVO 8 mm en ik heb ook de 30% geprobeerd, ,maar helaas, de 25% pakte hij wel.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik was ook helemaal blij code ingelost,ja 30% korting was gelukt drukte op plaats bestelling .poef weg was die :scream: kleine paniek.. gauw door gedrukt nogmaals dapevo30 getypt shittt sla de plank mis... nogmaals gauw dapevo25 getypt gelukkig ! Gelukt ! . Hehe ...weet nu wel hoe het systeem werkt ,misschien in het vervolg en betere uitleg hierover zodat iedereen meer kans maakt op de beste korting offcourse .o_O
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Als alles al geweten moet zijn is de fun wel een beetje weg.
Dan kunnen ze evengoed de kortingen zo geven zonder speciale actie.
Ze hebben het nu al op voorhand aangekondigd wat eigenlijk ook niet moet.
 
  • Leuk
Reactions: Quincy