• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.974
170
Bilthoven
Gyeon iron 4l verpakking? Gaat er bij mij doorheen alsof ik het met de hogedrukreiniger erop spuit op alle voorbij rijdende auto's
Heb weer een hoop spullen nodig ;)

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.037
193
41
Wellicht een paar flessen binnenkort anders duurt het nog 2-3 maanden vrees ik.

FRchippie

Detailing addict
18 nov 2008
39
65
Even een vraagje, ik heb op mijn verlanglijstje Gtechniq Liquid crystal staan omdat ik dat nu mijn Wetcoat op is weleens wil proberen. Enig idee wanneer de Liquid Crystal komt?
(De auto's hebben nog geen nieuw laagje nodig, maar dat zal vast niet lang meer duren. Anders bestel ik wel weer Wetcoat.)

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.037
193
41
@tinus Dat gaat denk ik nog wel even duren (geen datum bekend)
@Marcel1973 Ja die zou erbij moeten zitten! Hopelijk eind van de week/begin volgende week binnen.
@FRchippie Lastig te zeggen omdat we aan een minimaal orderbedrag zitten waar we nu nog niet aan kunnen komen. Het is een nieuw merk dus het is aftasten hoe het merk loopt en hoe de verkoop is.

• Leuk
Reactions: Marcel1973